Арестуваха нападателя на лекарката от Раковски

Задържан е нападателят на лекарката в гр. Раковски, съобщиха на брифинг директорът на пловдивската полиция Пламен Узунов и районният прокурор Гергана Мутафова, цитирани от Дарик.
Мъжът е на 35 години, от ромски произход, криминално проявен и осъждан за шофиране след употреба на алкохол. Той се казва Стоян и в момента заедно с жена си Елена е приведен в РУП - Раковски. Преди това е задържана бабата в Нова Загора.
Нападателят е жител на хасковското село Александрово.
Бил е обявен за общодържавно издирване, при което са проверени 292 деца на 2-годишна възраст и техните семейства, които отговарят на подаденото описание.
Предстои да му бъде повдигнато обвинение за нападението на лекарката, която е била нощна смяна в частния център за спешна помощ в Раковски. По закон за причиняване на лека телесна повреда на медицинско лице, което изпълнява служебния си дълг, се предвижда до 3 години лишаване от свобода.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.