Шишков: Изходният код на толсистемата може да бъде възстановен

Изходният код на толсистемата може да бъде възстановен, но основният проблем не е той, а сключеният договор. Това заяви в ефира на БНТ бившият регионален министър Иван Шишков.
Договорът е сключен през 2018 г. и е така направен, че толсистемата се управлява основно от частна фирма, а държавата е заложник, посочи той.
"По времето на първите два служебни кабинета констатирахме проблемите с договора, както и че е почти невъзможно юридически той да се развали. Дано сегашният редовен кабинет направи плавен преход, така че всички данни от частната фирма да се прехвърлят към държавата".
Иван Шишков припомни, че част от строежите за свързване на тол камерите са незаконни. "Когато нещо е нерегламентирано, следва въпросът дали има злоупотреби и обикновено винаги се намират проблеми. Държавата е строила незаконно, независимо, че е имало кореспонденция между тогавашния зам.-министър и ДНСК за това какви документи са необходими, за да станат строежите законни", каза той.
Шишков каза още, че вероятността да се кандидатира за кмет на София е все по-малка - по думите му заради отношението на политиците към експертите.
"Аз ако се кандидатирам като независим кандидат, не мога да имам група общински съветници. При положение, че от 2002 г. съм работил като главен архитект в два района в Столичната община и разбирам много ясно принципа на управление на общината. Просто да бъдеш кмет е абсолютно безсмислено. Възможността за градска коалиция също е почти напълно унищожена", обясни Шишков.
Бившият регионален министър коментира и проблемите с магистралите. Обясни, че служебните кабинети са свършили това, за което имат възможност, а въпросите за липсващия асфалт трябва да се зададат на прокуратурата, тъй като материалите са дадени там. Заяви, че магистралите са строени на сляпо.
По повод предстоящите нови проверки на настилките, Шишков каза: "Стана разнобой в говоренето - сегашният министър Цеков казва, че взима проби на магистрали в гаранция. Аз не казвам, че сме взимали проби на магистрали в гаранция, а казах, че сме взимали проби от магистрали във видимо лошо състояние, които се нуждаят от ремонт".
По думите на Шишков една от отговорните за "раздаването на пари" за магистрала "Хемус" е сегашната заместник-министърка на регионалното развитие Веселина Терзийска, която е била главен секретар на МРРБ по времето на министъра от последния кабинет на ГЕРБ - Николай Нанков.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.