All Channels Communication Group с четири първи места от BAPRA Bright Awards 2014
За трета поредна година комуникационна агенция All Channels Communication Group спечели приза „Агенция на годината“ в конкурса за постижения в областта на пиара в България BAPRA Bright Awards.
All Channels взе още 5 статуетки. С това стана най-награждаваната агенция в историята на конкурса. За първи път международното жури отреди четири първи места на една агенция. Освен № 1 в категория „Агенция на годината“, тя взе първите награди в категориите „Комуникационна кампания на годината“, „Иновативна кампания на годината“ и „Кампания за устойчиво развитие“ за проекта „Писмо за промяна“ (Mail for Change).
Отличията бяха присъдени на комуникационната група от 20-членно международно жури. Наградата в категория „Агенция на годината“ бе връчена от Андрю Джонсън, управляващ директор и партньор в Havas Public Affairs в Брюксел и Юрген Ганголи, управляващ директор на австрийската пиар агенция The Skills Group. Тази година в конкурса взеха участие общо 86 кампании. Раздадени бяха награди в 7 категории.
All Channels Communication Group е единствената българска комуникационна агенция, носител на 11 международни награди и над 20 номинации. Наскоро тя се сдоби с две поредни номинации за тазгодишните международни пиар награди SABRE с проектите си „Писмо за промяна“ в категория „Балкани“ и „ДАР за България“ в категория „Неправителствени организации“.
Ето и списък на всички награди в Bright Awards 2014:
„Агенция на година“ – All Channels Communication Group.
„Кампания за устойчиво развитие“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“.
„Специално събитие“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Живей активно!“.
„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“.
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – БТК ЕАД (Vivacom) за кампанията “Големите 5 VIVA Shine”.
„Комуникационна кампания на годината“ - All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“.
„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Една легенда оживява“.
.......
Останалите агенции и компании, които получиха награди в петото издание на BAPRA Bright Awards, по категории са:
„Агенция на годината“
United Partners – ІІ награда.
M3 Communications Group, Inc. – ІІІ награда;
...
„Кампания за устойчиво развитие“:
Intelday Solutions за кампанията „Шатра“ – ІІ награда;
MAX Communications за кампанията „Ракът на гърдата е лечим! Изследвай се!“ – ІІІ награда;
APRA Porter Novelli за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ – ІІІ награда;„Специално събитие“
Когнито за кампанията „Тайната вечеря“ – ІІ награда;
New Moment PR за кампанията „Microsoft INDEED In Charge – техническата конференция за IT специалисти“ – ІІІ награда;
...
„Иновативна кампания“
Публисис Груп София за кампанията „Национален исторически музей – помним ли историята си?“ – ІІ награда;
All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІІ награда;
...
„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“
United Partners за кампанията: „Силата на интелигентните комуникации“ – ІІ награда;
Майкрософт България за кампанията „Windows 8.1 – лично твой“ – ІІ награда;
Мобилтел за кампанията „Мтел Олимпиада 2013“ – ІІІ награда;
...
„Комуникационна кампания на годината“
All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІ награда;
AMI Communications България за кампанията „Кризисна комуникация във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ в България“ – ІІІ награда;
...
„Комуникационна кампания в публичния сектор“
Публисис Груп София за кампанията „Пиши правилно“ – ІІ награда.
M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Градът, който оживя“ – ІІІ награда.
Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ бяха отличени с допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност csr.bg.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.