All Channels Communication Group с четири първи места от BAPRA Bright Awards 2014

All Channels Communication Group с четири първи места от  BAPRA Bright Awards 2014

За трета поредна година комуникационна агенция All Channels Communication Group спечели приза „Агенция на годината“ в конкурса за постижения в областта на пиара в България BAPRA Bright Awards.

All Channels взе още 5 статуетки. С това стана най-награждаваната агенция в историята на конкурса. За първи път международното жури отреди четири първи места на една агенция. Освен № 1 в категория „Агенция на годината“, тя взе първите награди в категориите „Комуникационна кампания на годината“, „Иновативна кампания на годината“ и „Кампания за устойчиво развитие“ за проекта „Писмо за промяна“ (Mail for Change). 

Отличията бяха присъдени на комуникационната група от 20-членно международно жури. Наградата в категория „Агенция на годината“ бе връчена от Андрю Джонсън, управляващ директор и партньор в Havas Public Affairs  в Брюксел и Юрген Ганголи, управляващ директор на австрийската пиар агенция The Skills Group. Тази година в конкурса взеха участие общо 86 кампании. Раздадени бяха награди в 7 категории.

All Channels Communication Group е единствената българска комуникационна агенция, носител на 11 международни награди и над 20 номинации. Наскоро тя се сдоби с две поредни номинации за тазгодишните международни пиар награди SABRE с проектите си „Писмо за промяна“ в категория „Балкани“ и „ДАР за България“ в категория „Неправителствени организации“.

Ето и списък на всички награди в Bright Awards 2014:

„Агенция на година“ – All Channels Communication Group.

„Кампания за устойчиво развитие“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“.

„Специално събитие“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Живей активно!“.

„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“.

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – БТК ЕАД (Vivacom) за кампанията “Големите 5 VIVA Shine”.

„Комуникационна кампания на годината“ - All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“.

„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Една легенда оживява“.

.......

Останалите агенции и компании, които получиха награди в петото издание на BAPRA Bright Awards, по категории са:

„Агенция на годината“

United Partners – ІІ награда.

M3 Communications Group, Inc. – ІІІ награда;

...

„Кампания за устойчиво развитие“:

Intelday Solutions за кампанията „Шатра“ – ІІ награда;

MAX Communications за кампанията „Ракът на гърдата е лечим! Изследвай се!“ – ІІІ награда;

APRA Porter Novelli за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ – ІІІ награда;„Специално събитие“

Когнито за кампанията „Тайната вечеря“ – ІІ награда;

New Moment PR за кампанията „Microsoft INDEED In Charge – техническата конференция за IT специалисти“ – ІІІ награда;

...

„Иновативна кампания“

Публисис Груп София за кампанията „Национален исторически музей – помним ли историята си?“ – ІІ награда;

All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІІ награда;

...

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“

United Partners за кампанията: „Силата на интелигентните комуникации“ – ІІ награда;

Майкрософт България за кампанията „Windows 8.1 – лично твой“ – ІІ награда;

Мобилтел за кампанията „Мтел Олимпиада 2013“ – ІІІ награда;

...

„Комуникационна кампания на годината“

All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІ награда;

AMI Communications България за кампанията „Кризисна комуникация във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ в България“ – ІІІ награда;

...

„Комуникационна кампания в публичния сектор“

Публисис Груп София за кампанията „Пиши правилно“ – ІІ награда.

M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Градът, който оживя“ – ІІІ награда.

Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ бяха отличени с допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност csr.bg. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер
Цитат на деня
Русия удължава временната забрана за износ на бензин до края на февруари
„Лучена стратегия“ или как да печелите клиенти със съдържание
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака