AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар

AMI Communications България отбелязва 20 години на българския пазар като една от водещите PR агенции в страната. Тя е част от AMI Communications Group, която има утвърдени позиции в Централна и Източна Европа и е партньор на глобалната комуникационна компания Edelman.
Основана през 2005 г., AMI Communications България изгради дългосрочни партньорства с някои от най-големите международни компании, предоставяйки стратегически комуникационни решения в подкрепа на бизнеса. Агенцията е реализирала стотици успешни проекти за повече от 80 фирми от 18 различни сектора. Близо 80% от клиентите ѝ са международни компании, а 17% са част от Fortune Global 500. Сред ключовите ѝ партньори през годините са компании като Visa, Aurubis, Bosch, Lockheed Martin, Shell, Chevron, ContourGlobal METRO, Carlsberg и много други. В потвърждение на своята надеждност и ефективност, агенцията отчита средно 8 години сътрудничество с дългосрочните си клиенти.
AMI Communications България винаги е следвала високи етични стандарти и устойчиви бизнес практики. През 2024 г. агенцията бе отличена със сребърен медал от EcoVadis – най-голямата и глобално призната платформа за оценка на корпоративната устойчивост. Признаниетo е базирано на детайлен преглед на четири ключови области - околна среда, етика, устойчиви доставки, трудови и човешки права, и поставя агенцията сред топ 15% от компаниите от цял свят с рейтинг от EcoVadis.
“Вече 20 години сме част от развитието на комуникационния сектор и активен участник в управлението на промените в съвременния динамичен свят. През този период не просто утвърдихме своя успех, но подпомогнахме устойчивия растеж на десетки компании. С повечето от тях изградихме дългосрочни партньорства, основани на доверие, експертиза и ефективност. Вярвам, че със стратегическите и въздействащи кампании, които реализирахме заедно, не само подкрепихме техните бизнес цели, но и допринесохме за позитивна промяна – в обществото, в комуникациите и в начина, по който бизнесът създава стойност за хората и средата около нас,” заяви Илияна Александрова, управляващ партньор в AMI Communications България.
"Силното ни присъствие в България е доказателство за успеха на модела ни на работа, съчетаващ стратегическа експертиза, иновации и високи професионални стандарти. Гордеем се, че вече 20 години местният екип е надежден партньор на водещи компании, подпомагайки тяхното развитие. Благодарение на активното сътрудничество в рамките на международната ни мрежа предоставяме на клиентите си достъп до най-добрите световни практики и до ефективни решения, съобразени с динамиката на съвременните комуникационни предизвикателства," каза Ян Кучмаш, партньор в AMI Communications Group и регионален директор.
AMI Communications България предлага широко портфолио от комуникационни услуги и работи в съответствие с добрите практики на международните мрежи от които е част. Екипът ѝ включва консултанти с богат опит в сферата на комуникациите и медиите. Носител е на български и международни награди в категории за корпоративни комуникации, управление на кризи, вътрешни комуникации, организиране на събития, корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие. Освен PR услуги, агенцията предлага и интегрирани комуникационни решения чрез мрежа от над 200 партньори, специализирани в области като криейтив, реклама, медиа планиране и купуване, BTL, видео съдържание.
В подкрепа на стратегическите решения на своите клиенти, AMI Communications България им предоставя проучвания, които очертават глобалните тенденции в комуникациите и очакванията към бизнеса и брандовете. Агенцията допринася за развитието и на комуникационния сектор и е член на водещи професионални организации, сред които Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.