AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар

 AMI Communications отбелязва 20 години на българския пазар

AMI Communications България отбелязва 20 години на българския пазар като една от водещите PR агенции в страната. Тя е част от AMI Communications Group, която има утвърдени позиции в Централна и Източна Европа и е партньор на глобалната комуникационна компания Edelman.

Основана през 2005 г., AMI Communications България изгради дългосрочни партньорства с някои от най-големите международни компании, предоставяйки стратегически комуникационни решения в подкрепа на бизнеса. Агенцията е реализирала стотици успешни проекти за повече от 80 фирми от 18 различни сектора. Близо 80% от клиентите ѝ са международни компании, а 17% са част от Fortune Global 500. Сред ключовите ѝ партньори през годините са компании като Visa, Aurubis, Bosch, Lockheed Martin, Shell, Chevron, ContourGlobal METRO, Carlsberg и много други. В потвърждение на своята надеждност и ефективност, агенцията отчита средно 8 години сътрудничество с дългосрочните си клиенти.

AMI Communications България винаги е следвала високи етични стандарти и устойчиви бизнес практики. През 2024 г. агенцията бе отличена със сребърен медал от EcoVadis – най-голямата и глобално призната платформа за оценка на корпоративната устойчивост. Признаниетo е базирано на детайлен преглед на четири ключови области - околна среда, етика, устойчиви доставки, трудови и човешки права, и поставя агенцията сред топ 15% от компаниите от цял свят с рейтинг от EcoVadis.

“Вече 20 години сме част от развитието на комуникационния сектор и активен участник в управлението на промените в съвременния динамичен свят. През този период не просто утвърдихме своя успех, но подпомогнахме устойчивия растеж на десетки компании. С повечето от тях изградихме дългосрочни партньорства, основани на доверие, експертиза и ефективност. Вярвам, че със стратегическите и въздействащи кампании, които реализирахме заедно, не само подкрепихме техните бизнес цели, но и допринесохме за позитивна промяна – в обществото, в комуникациите и в начина, по който бизнесът създава стойност за хората и средата около нас,” заяви Илияна Александрова, управляващ партньор в AMI Communications България.

"Силното ни присъствие в България е доказателство за успеха на модела ни на работа, съчетаващ стратегическа експертиза, иновации и високи професионални стандарти. Гордеем се, че вече 20 години местният екип е надежден партньор на водещи компании, подпомагайки тяхното развитие. Благодарение на активното сътрудничество в рамките на международната ни мрежа предоставяме на клиентите си достъп до най-добрите световни практики и до ефективни решения, съобразени с динамиката на съвременните комуникационни предизвикателства," каза Ян Кучмаш, партньор в AMI Communications Group и регионален директор.

AMI Communications България предлага широко портфолио от комуникационни услуги и работи в съответствие с добрите практики на международните мрежи от които е част. Екипът ѝ включва консултанти с богат опит в сферата на комуникациите и медиите. Носител е на български и международни награди в категории за корпоративни комуникации, управление на кризи, вътрешни комуникации, организиране на събития, корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие. Освен PR услуги, агенцията предлага и интегрирани комуникационни решения чрез мрежа от над 200 партньори, специализирани в области като криейтив, реклама, медиа планиране и купуване, BTL, видео съдържание.

В подкрепа на стратегическите решения на своите клиенти, AMI Communications България им предоставя проучвания, които очертават глобалните тенденции в комуникациите и очакванията към бизнеса и брандовете. Агенцията допринася за развитието и на комуникационния сектор и е член на водещи професионални организации, сред които Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ