BAPRA Bright Awards 2023 добавя нови категории за компании и агенции

BAPRA Bright Awards 2023 добавя нови категории за компании и агенции

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) стартира днес тринадесетото поред издание на влиятелния конкурс за постижения в комуникациите BAPRA Bright Awards. Кандидатстването ще продължи до 2 април 2023 г., а церемонията за награждаване ще се проведе на 11 май в Hyatt Regency Sofia.

Тази година са добавени и няколко нови конкурсни категории, отразяващи съвременни тенденции в комуникациите. Това са „ESG комуникационна кампания или проект“, „Комуникационна кампания за образование и професионално развитие“ и „Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики“ и в тях ще могат да кандидатстват както агенции, така и компании. Към големите награди за „Кампания на годината“ и „Агенция на годината“ се включва и категорията „Изгряваща звезда“ – за млади таланти в агенциите.

„Посвещаваме конкурса тази година на истината, така нужна ни в момента в този объркан дезинформационен свят. С мотото „В светлината на истината“ отправяме послание към цялата ни общност, към целия комуникационен бизнес, че ще продължаваме да издигаме на пиедестал честната и отговорна комуникация“, заяви председателят на БАПРА д-р Александър Христов.

Авторитетът на BAPRA Bright Awards се основава както на стойностните ентрита, така и на изцяло международното жури от доказани професионалисти. BAPRA Bright Awards 2023 няма да направи изключение.

В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през периода март 2022 г. - февруари 2023 г. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса, кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една агенция или компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на платформата на BAPRA Bright Awards 2023 – https://bapra.bg/2023/

Конкурсът се осъществява в партньорство и Hyatt Regency Sofia, където ще бъде и церемонията, и онлайн платформата Evalato. Медийни партньори по традиция са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“, Business Global и Redlink. Институционалните партньорства включват тези с Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Български форум на бизнес лидерите (BBLF) и IAB Bulgaria.

***

Основните категории в BAPRA Bright Awards 2023

  1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.
  2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.
  3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.
  4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.
  5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.
  6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.
  7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.
  8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.
  9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.
  10. Дигитален ПР – комуникационна кампания, реализирана напълно или почти напълно в дигитална среда, с използване на съвременните възможности на технологиите, пространствата и социалните мрежи.
  11. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

Специални категории

  1. ESG комуникационна кампания или проект – комуникации на компания или агенция за постигане на устойчиво развитие  
  2. Комуникационна кампания за образование и професионално развитие – проект, допринасящ за професионалното и личностно развитие на вътрешни или външни публики.
  3. Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики – комуникационни дейности, които създават ангажираност или увличат хора онлайн или офлайн.

Големи БАПРА награди в BAPRA Bright Awards 2023

  1. Награда „Кампания на годината“
  2. Награда „ПР агенция на годината“
  3. Награда „Изгряваща звезда“ – категорията цели да отличи младите таланти с до три години професионален опит в PR агенциите през представянето на проект/кампания, в която са имали активно и ключово участие от измисляне до реализиране на идеята
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела