Изпитан начин да влезете в новините

Изпитан начин да влезете в новините

Различни изследвания и допитвания могат да бъдат мощен пиар инструмент, който има потенциал да изстреля вашата компания в медиите. Тази теза беше развита в английския седмичник PRweek. Защо често се слува точно така?

Защото не винаги медиите търсят само лоши новини. Понякога резултатите от едно допитване, било то обикновено или странно, може да свърши работата на добрата новина сред поредицата черни.

Анна Клиф, ръководител на изследователската дейност на агенция за маркетингови проучвания Brahm предупреди, че за да бъде публикувано проучване във вестник, то трябва да има прилична извадка. Освен това трябва да е подплатено с оригинални и неманипулирани изводи, базирани на резултатите.

Онлайн анкетата със сигурност е най-бързият, най-евтиният и най-лесният начин да постигнете така желания резултат – да влезете в новините.

Сигурно е, че чрез изследване на ваш продукт е възможно да постигнете широко медийно отразяване. Всяко добро проучване дава тежест на вашите начинания, а вестниците обичат да цитират убедителни заключения.

Една английска компания, например, преди години си осигури безплатно две страници в Daily Mirror, използвайки научно изследване, за да докаже успокоителното въздействие на чаша чай. Историята бързо се разпространи в интернет и социалните мрежи като Twitter.

Хитро и евтино!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Сирия ще деноминира националната си валута от 1 януари
Времето: Валежите постепенно спират, но остава студено
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи