30-секундната реклама на Оскарите достигна цена от $1,95 млн.

30-секундната реклама на Оскарите достигна цена от $1,95 млн.

Класическият за американския телевизионен ефир 30-секунден рекламен спот по време на най-гледаните събития поскъпна в тазгодишната нощ на Оскарите. Той е достигнал цена от 1,95 млн. долара за излъчване, съобщи представителка на телевизионната компания ABC.

"Това е с 8% повече спрямо миналата година. Цялото време вече е разпродадено", подчерта тя непосредствено преди церемонията по награждаване с призове "Оскар" на американската филмова академия. Въпреки това сумата от 1,95 милиона долара за 30 секунди рекламно време е далеч от 4,5-те милиона, които плащат рекламодателите по време на най-скъпия ефир в САЩ за годината - финала на лигата за американски футбол Супербоул.

Експерти отбелязват, че рекламодателите оценяват много високо преките излъчвания, тъй като в подобни случаи телевизионните зрители рядко откъсват очи от екрана, докато траят предаванията. Специалисти пресмятат, че телевизионният канал ABC ще получи през 2015 г. над 100 млн. долара от рекламите, които се завъртяха по време на тричасовото шоу на Оскарите в Лос Анджелис.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца