Budweiser постигна успех с реклама с Хелън Мирън (видео)

Английската филмова и театрална звезда Хелън Мирън събра внимание в полза на американския бирен бранд Budweiser, като участва в новата му реклама, излъчена в най-скъпия телевизионен ефир за годината в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. 

В кампанията Мирън и Budweiser целят да дадат начало на различно движение с призива "Не шофирай пил!" - движение на хората, на които им пука. Под хаштага #GiveADamn кампанията призовава хората да пазят живота си и този на другите.

Идеята е видеото да е различно от показваните досега PSA или социални реклами със същия призив. 

Клипът е сред най-споделяните реклами от Супербоул 2016, според Adweek. Той е третата най-споделяна реклама от блока на играта, посочва онлайн изданието за маркетинг. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Родното село на банковия обирджия скочи в негова защита
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Турският външен министър: Балканите са от стратегически и културен приоритет
На днешната дата, 28 юли. Рождениците днес
Deutsche Bank изненадващо излезе на печалба
Съветът на жените в бизнеса в България си партнира с ТУ-София за кариерно развитие на технически специалисти
Несигурността около Deutsche Bank срина банковите акции на европейските борси
Фирми от „Тракия икономическа зона“ започват срещи в региони с висока безработица за бъдещи кадри