Budweiser постигна успех с реклама с Хелън Мирън (видео)

Английската филмова и театрална звезда Хелън Мирън събра внимание в полза на американския бирен бранд Budweiser, като участва в новата му реклама, излъчена в най-скъпия телевизионен ефир за годината в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. 

В кампанията Мирън и Budweiser целят да дадат начало на различно движение с призива "Не шофирай пил!" - движение на хората, на които им пука. Под хаштага #GiveADamn кампанията призовава хората да пазят живота си и този на другите.

Идеята е видеото да е различно от показваните досега PSA или социални реклами със същия призив. 

Клипът е сред най-споделяните реклами от Супербоул 2016, според Adweek. Той е третата най-споделяна реклама от блока на играта, посочва онлайн изданието за маркетинг. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
95% от бизнесите се провалят в едно нещо. Поправете го преди да ви струва скъпо!
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание