Budweiser постигна успех с реклама с Хелън Мирън (видео)

Английската филмова и театрална звезда Хелън Мирън събра внимание в полза на американския бирен бранд Budweiser, като участва в новата му реклама, излъчена в най-скъпия телевизионен ефир за годината в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. 

В кампанията Мирън и Budweiser целят да дадат начало на различно движение с призива "Не шофирай пил!" - движение на хората, на които им пука. Под хаштага #GiveADamn кампанията призовава хората да пазят живота си и този на другите.

Идеята е видеото да е различно от показваните досега PSA или социални реклами със същия призив. 

Клипът е сред най-споделяните реклами от Супербоул 2016, според Adweek. Той е третата най-споделяна реклама от блока на играта, посочва онлайн изданието за маркетинг. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 февруари. Имен ден празнуват Агата, Добрин, Добринка, Добри
Да се увеличи месечната необлагаема сума за ваучерите за храна настояват от бранша
Тръмп иска САЩ да поемат контрола над Газа и да я превърнат в „Ривиера на Близкия изток“
Зеленски каза, че би се съгласил на директни преговори с Путин
На днешната дата, 6 февруари. Имен ден празнуват Пламен, Пламена, Огнян, Огняна, Светлин, Светльо, Светла
Премиерът нареди превантивни полицейски акции на пътя заради влизането ни в Шенген
Премиерът: Ще внесем бюджет на стабилизирането на публичните финанси
Как да станем добри лидери: Уроците, на които само лошите мениджъри могат да ви научат