Budweiser постигна успех с реклама с Хелън Мирън (видео)


Английската филмова и театрална звезда Хелън Мирън събра внимание в полза на американския бирен бранд Budweiser, като участва в новата му реклама, излъчена в най-скъпия телевизионен ефир за годината в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. 

В кампанията Мирън и Budweiser целят да дадат начало на различно движение с призива "Не шофирай пил!" - движение на хората, на които им пука. Под хаштага #GiveADamn кампанията призовава хората да пазят живота си и този на другите.

Идеята е видеото да е различно от показваните досега PSA или социални реклами със същия призив. 

Клипът е сред най-споделяните реклами от Супербоул 2016, според Adweek. Той е третата най-споделяна реклама от блока на играта, посочва онлайн изданието за маркетинг. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски гиганти даряват милиони след най-смъртоносния пожар в Хонконг от 1948 г. насам
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Франция официално въвежда доброволна военна служба от следващото лято
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Deepfake измамите: Най-скъпата заблуда в дигиталната ера
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние