Dentsu Токио спечели големия приз за дизайн в Кан

Кампания на най-прочутата рекламна агенция на Япония Dentsu Токио грабна Гран при на международния рекламен фестивал в Кан в категорията за дизайн. 

Рекламната инициатива е изготвена за Panasonic. Тя показва на хората въздесъщата сила на електричеството във всекидневния живот, чрез зареждане на батерии от 21 необичайни източника. 

"Тъй като не можем да го видим (електричеството - б.р.), ние често го приемаме за даденост. Ами ако можем да "видим" електричество?", пита брандът в кампанията. "За да отговорим на този въпрос, заредихме 21 eneloop батерии по 21 различни начина. Батериите са много еднакви на външен вид. Но всяка съдържа различен вид електричество. Някои са зареждани чрез силата на бягащ хамстер. Други - със силата на романтиката, младежкия ентусиазъм или чистата радост. Когато разберете как всяка една е заредена, тя ще промени начина, по който мислите за електричеството", продължават от Panasonic.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Израел нанесе удари по ядрени съоръжения и ракетни фабрики в Иран, Техеран обеща да отмъсти
FT: Санкциите започват да тежат върху руската икономика
Теменужка Петкова: Гражданите и бизнеса подкрепят влизането ни в еврозоната
Министърът на отбраната на Германия отхвърли исканията на партията си за промяна на политиката спрямо Русия
Как започва конфликтът между Иран и Израел?
Ryanair ще налага глоби от 500 паунда на пътници със скандално и хулиганско поведение
Колко сериозна е кризата с кадрите в здравеопазването и как може да бъде решена
Тръмп нарече шефа на Фед Джером Пауъл „глупак“ и отново настоя за намаляване на лихвените проценти