Dentsu Токио спечели големия приз за дизайн в Кан

Кампания на най-прочутата рекламна агенция на Япония Dentsu Токио грабна Гран при на международния рекламен фестивал в Кан в категорията за дизайн. 

Рекламната инициатива е изготвена за Panasonic. Тя показва на хората въздесъщата сила на електричеството във всекидневния живот, чрез зареждане на батерии от 21 необичайни източника. 

"Тъй като не можем да го видим (електричеството - б.р.), ние често го приемаме за даденост. Ами ако можем да "видим" електричество?", пита брандът в кампанията. "За да отговорим на този въпрос, заредихме 21 eneloop батерии по 21 различни начина. Батериите са много еднакви на външен вид. Но всяка съдържа различен вид електричество. Някои са зареждани чрез силата на бягащ хамстер. Други - със силата на романтиката, младежкия ентусиазъм или чистата радост. Когато разберете как всяка една е заредена, тя ще промени начина, по който мислите за електричеството", продължават от Panasonic.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс