Dentsu Токио спечели големия приз за дизайн в Кан


Кампания на най-прочутата рекламна агенция на Япония Dentsu Токио грабна Гран при на международния рекламен фестивал в Кан в категорията за дизайн. 

Рекламната инициатива е изготвена за Panasonic. Тя показва на хората въздесъщата сила на електричеството във всекидневния живот, чрез зареждане на батерии от 21 необичайни източника. 

"Тъй като не можем да го видим (електричеството - б.р.), ние често го приемаме за даденост. Ами ако можем да "видим" електричество?", пита брандът в кампанията. "За да отговорим на този въпрос, заредихме 21 eneloop батерии по 21 различни начина. Батериите са много еднакви на външен вид. Но всяка съдържа различен вид електричество. Някои са зареждани чрез силата на бягащ хамстер. Други - със силата на романтиката, младежкия ентусиазъм или чистата радост. Когато разберете как всяка една е заредена, тя ще промени начина, по който мислите за електричеството", продължават от Panasonic.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване
Бюджетният дефицит на Нидерландия достига 3 милиарда евро през първата половина на 2025 г.