"Dirty Driving" - новата реклама на Mercedes-Benz
Подбуждането на асоциации в зрителя тържествува в тази нова, идейна реклама за възрастни на германския автомобилен концерн Mercedes-Benz.
Видеото не съдържа графики, хора и действия, които могат да бъдат цензурирани, но въпреки това предизвиква усмивки и в него има намигване към аудиторията с историята в стила на тази за цветята и пчеличките, разказана без думи, само на музикален фон.
Рекламата показва необичайния танц на спортния модел на Mercedes S 63 AMG Coupé и произвеждания от компанията товарен камион Actros - същински миг на ухажване между двата автомобила, който се развива на фона на неповторимия хит на Бил Медли и Дженифър Уорънс „The Time of My Life”, саундтрак на филма „Мръсни танци“ ("Dirty Dancing"/ 1987).
Рекламата е озаглавена "Dirty Driving”, с което перифразира заглавието на филма. Тя се радва на голям интерес в мрежата този месец заради хитрата идея, с която популяризира новият миниван на Mercedes - Vito, и разбира се, заради изпълнението.
С това видео брандът за пореден път се показва като забележителен по отношение на криейтива и маркетинга.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.