"Dirty Driving" - новата реклама на Mercedes-Benz

Подбуждането на асоциации в зрителя тържествува в тази нова, идейна реклама за възрастни на германския автомобилен концерн Mercedes-Benz.

Видеото не съдържа графики, хора и действия, които могат да бъдат цензурирани, но въпреки това предизвиква усмивки и в него има намигване към аудиторията с историята в стила на тази за цветята и пчеличките, разказана без думи, само на музикален фон.

Рекламата показва необичайния танц на спортния модел на Mercedes S 63 AMG Coupé и произвеждания от компанията товарен камион Actros - същински миг на ухажване между двата автомобила, който се развива на фона на неповторимия хит на Бил Медли и Дженифър Уорънс „The Time of My Life”, саундтрак на филма „Мръсни танци“ ("Dirty Dancing"/ 1987).

Рекламата е озаглавена "Dirty Driving”, с което перифразира заглавието на филма. Тя се радва на голям интерес в мрежата този месец заради хитрата идея, с която популяризира новият миниван на Mercedes - Vito, и разбира се, заради изпълнението.

С това видео брандът за пореден път се показва като забележителен по отношение на криейтива и маркетинга.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Рейвън - шимпанзето, което се превърна в един от най-успешните инвеститори на Уолстрийт
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си