Google превърна реч от TED в реклама за „Оскарите"

Нощта на „Оскарите" печели внимание и от рекламните наблюдатели. Те зорко следят скъпите изяви на марките в телевизионния ефир по време на връчването на наградите на Американската филмова академия.

Сред рекламите, които се отличиха във вечерта, се включва и една на Google, която авторите на Adweek намират за необичайна, дори странна. Видеото от минута е посветено на темата колко е важно да се разказват вдъхновяващи истории. Насочено е към младите зрители, които имат амбицията да станат режисьори и да овладеят филмовия занаят. Гласът зад кадър е на Андрю Стантън от Pixar. Стантън безспорно знае доста за филмовото изкуство – писал е сценариите на трите анимационни филма от поредицата „Играта на играчките”, „Таласъми ООД", „Търсенето на Немо”, „УОЛ-И” и „Джон Картър”. Озвучаването идва директно от негова реч на конференцията TED през 2012 г. С други думи, Google превърна гласа на Стантън в речта му за TED в своя реклама за „Оскарите".

Според филмовата академия в рекламата за телевизионния ефир е имало кратки кадри, в които Стантън се е снимал за рекламата. В онлайн версията няма такива.

Ето и видеото, което все пак е доста вдъхновяващо за всички, които мечатят да станат режисьори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати
България в еврозоната: Митове и реалност
Полет на Lufthansa летял 10 минути без пилот заради инцидент на борда
Новата икономика: Търговските ботове се развиват, но какво се случва, когато AI мами пазара?
„Престъпно!“: Елтън Джон разкритикува британското правителство заради предложение за AI