Христо Стоичков става рекламно лице на Кауфланд

Легендарният футболист Христо Стоичков и неговата внучка Миа са лица на новата ученическа кампания на най-големия ритейлър у нас – Kaufland България. Партньорството между Камата и веригата стартира с кампания, посветена на разнообразието от стоки за първия учебен ден в магазинната мрежа, като предстои то да се развие и в други ключови кампании на търговската верига.
„С радост обявявам началото на партньорството ми с най-голямата търговска верига в България. Освен впечатляващото разнообразие и качеството на продуктите, което Kaufland предлага, за мен е важно и нещо друго. Партньорство с компания, която е силно ангажирана с много полезни за обществото ни програми и проекти. Да, мога смело да го кажа - Kaufland e всичко това!“, сподели иконата на българския футбол Стоичков. Предстоящият 15-и септември ще бъде първи учебен ден за неговата внучка Миа, затова двамата с удоволствие се впуснаха в общата инициатива и заедно подбраха всичко необходимо за предстоящата учебна година.
Грижовният дядо подари на внучката си нова ученическа раница, която може да бъде намерена от понеделник в магазинната мрежа на Kaufland на промоционалната цена от близо 35 лв. След това заедно я напълниха с всички останали пособия, необходими за предстоящата учебна година. Хиляди изгодни предложения ще очакват клиентите на веригата от 28 август, когато в магазинната мрежа в цялата страна ще може да бъде намерено огромно разнообразие на достъпни цени за първия учебен ден. От следващия понеделник за първи път ще видим на екран и тандема „дядо-внучка“, което ще бъде и първата рекламна изява на малката Миа.
Сред Back to school артикулите са водни боички, цветни моливи и флумастери с намаления над 30%. На атрактивни цени ще могат да бъдат намерени и слушалки с микрофон в четири цвята, безжична мишка, несесер с ученически пособия с 25 части. Притежателите на Kaufland Card ще имат възможността да закупят детски фотоапарат за снимки и видео с 4х цифрово увеличение
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.