Изкуствен интелект преобразява служители на Yettel в нова рекламна кампания

Изкуствен интелект преобразява служители на Yettel в нова рекламна кампания

Общо 35 дигитални аватари застават един до друг в новата рекламна кампания на Yettel. Под мотото „Супер хора. Супер технологии“ тя събира на едно място реални служители на телекома и най-актуалната днес технология – изкуственият интелект.

С помощта на AI от компанията създават дигитални аватари на свои колеги от цялата страна – от София, Пловдив и Бургас, до Плевен и Първомай. Всеки от тях е на различна позиция в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти, и има зад себе си различен опит – от над 15 години до няколко месеца. Това, което ги обединява, е работното им място и любовта към технологиите.

С кампанията „Супер хора. Супер технологии“ Yettel насочва вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и я превръщат в атрактивно и предпочитано работно място, където всеки може да се развива и има свободата да бъде себе си.

„Това е начин да кажем „Благодаря!“ на всички наши колеги и да споделим и с останалите, че в Yettel работят прекрасни хора, всеки със своята индивидуалност и суперсила. Нямаше как да не добавим и технологиите, които правят нашата работа още по-интересна и вдъхновяваща. Ние не само сме партньор в света на технологиите, но едновременно с това участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях“, казва Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации“ в Yettel.

Търсейки пресечната точка между хора и технологии, от екипа на телекома и творческата им агенция – guts&brainsDDB, залагат на популярния тренд – да представиш себе си с дигитални аватари, създадени с помощта на AI приложение.

Умишлено едно прозорче във визията остава празно – готово да посрещне всеки, който иска да се присъедини към екипа на Yettel, да се развива и да променя средата с помощта на технологиите.

През следващите месеци кампанията ще се разгърне в различни дигитални канали – социални и онлайн медии, както и традиционни като външна реклама.

В края на миналата година Yettel получи престижния сертификат Top Employer. Още тогава, под надслов „Top Employer се става само с топ колеги“, телекомът проведе комуникационна кампания, с която насочи вниманието към своите служители, неизменна част от този успех.

Yettel е и единственият у нас телеком, сертифициран от международната независима организация Top Employers Institute заради отличните си работодателски практики.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Милиардерът Илон Мъск е дарил 474 млн. долара за обучение, археология и еврейска оргнизация през 2024 г.
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Математиката на отлагането
Партията на датския премиер загуби Копенхаген за първи път след повече от век