Изкуствен интелект преобразява служители на Yettel в нова рекламна кампания
Общо 35 дигитални аватари застават един до друг в новата рекламна кампания на Yettel. Под мотото „Супер хора. Супер технологии“ тя събира на едно място реални служители на телекома и най-актуалната днес технология – изкуственият интелект.
С помощта на AI от компанията създават дигитални аватари на свои колеги от цялата страна – от София, Пловдив и Бургас, до Плевен и Първомай. Всеки от тях е на различна позиция в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти, и има зад себе си различен опит – от над 15 години до няколко месеца. Това, което ги обединява, е работното им място и любовта към технологиите.
С кампанията „Супер хора. Супер технологии“ Yettel насочва вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и я превръщат в атрактивно и предпочитано работно място, където всеки може да се развива и има свободата да бъде себе си.
„Това е начин да кажем „Благодаря!“ на всички наши колеги и да споделим и с останалите, че в Yettel работят прекрасни хора, всеки със своята индивидуалност и суперсила. Нямаше как да не добавим и технологиите, които правят нашата работа още по-интересна и вдъхновяваща. Ние не само сме партньор в света на технологиите, но едновременно с това участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях“, казва Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации“ в Yettel.
Търсейки пресечната точка между хора и технологии, от екипа на телекома и творческата им агенция – guts&brainsDDB, залагат на популярния тренд – да представиш себе си с дигитални аватари, създадени с помощта на AI приложение.
Умишлено едно прозорче във визията остава празно – готово да посрещне всеки, който иска да се присъедини към екипа на Yettel, да се развива и да променя средата с помощта на технологиите.
През следващите месеци кампанията ще се разгърне в различни дигитални канали – социални и онлайн медии, както и традиционни като външна реклама.
В края на миналата година Yettel получи престижния сертификат Top Employer. Още тогава, под надслов „Top Employer се става само с топ колеги“, телекомът проведе комуникационна кампания, с която насочи вниманието към своите служители, неизменна част от този успех.
Yettel е и единственият у нас телеком, сертифициран от международната независима организация Top Employers Institute заради отличните си работодателски практики.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Главният изпълнителен директор на Goldman Sachs не вижда „системна криза“ на кредитните пазари
Финанси |Депутатите обсъждат на извънредно заседание ръста на заплатите на младите лекари
Политика |Amazon планира да съкрати 30 000 корпоративни служители
Компании |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Луксозните марки засилват присъствието си в Китай, за да възстановят потреблението
Бизнес |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |Управлението на онлайн бизнес е трудно, но тези 4 неща ще го улеснят
Маркетинг |На днешната дата, 28 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.