Microsoft атакува Apple в нова реклама

Гигантът на Бил Гейтс Microsoft отново се прицелва в конкуренцията с оригинална реклама. Компанията излъчи в САЩ кратко видео, в което бъдеща булка коментира, че е предпочела да си купи 20-инчовия компютър на Microsoft с операционна система Windows 8 и екран с докосване, вместо таблет iPad или Mac компютър. Тя казва, че устройството й е по-удобно, за да разглежда снимки на рокли в Pinterest с шаферките си.

Рекламата е наречена “Honestly” (честно – англ.ез.). Идеята е да се изтъкне, че таблетите на Apple са твърде малки, а Mac компютрите нямат тъчскрийн и, както отбеляза наскоро маркетинг директорът в Apple Филип Шилер, скоро няма и да имат. Екранът с докосване се изтъква като конкурентно предимство. 

Кампанията бе излъчена, след като Microsoft по-рано се прицели чрез рекламата си и в друг конкурентен продукт – Chromebook лаптопите на Google, припомня Business Insider.

Ето и рекламата. Какво мислите? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Франция подписа споразумение за създаването на държавата Нова Каледония
Daily Mail: Крал Чарлз III и принц Хари се опитват да постигнат мир чрез помощниците си
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Дините поевтиняват, но останалите плодове поскъпват на борсите у нас
Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%