Microsoft атакува Apple в нова реклама

Гигантът на Бил Гейтс Microsoft отново се прицелва в конкуренцията с оригинална реклама. Компанията излъчи в САЩ кратко видео, в което бъдеща булка коментира, че е предпочела да си купи 20-инчовия компютър на Microsoft с операционна система Windows 8 и екран с докосване, вместо таблет iPad или Mac компютър. Тя казва, че устройството й е по-удобно, за да разглежда снимки на рокли в Pinterest с шаферките си.

Рекламата е наречена “Honestly” (честно – англ.ез.). Идеята е да се изтъкне, че таблетите на Apple са твърде малки, а Mac компютрите нямат тъчскрийн и, както отбеляза наскоро маркетинг директорът в Apple Филип Шилер, скоро няма и да имат. Екранът с докосване се изтъква като конкурентно предимство. 

Кампанията бе излъчена, след като Microsoft по-рано се прицели чрез рекламата си и в друг конкурентен продукт – Chromebook лаптопите на Google, припомня Business Insider.

Ето и рекламата. Какво мислите? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4 до 10 август
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Разкрития: Финансистът Епстийн е продавал тайните на принц Андрю на Мосад и други шпионски централи
Новата икономика: „Зелените“ енергии също имат отрицателно въздействие върху околната среда
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси
Уолстрийт предупреждава инвеститорите да се подготвят за спад на акциите
Германия изпрати пет изтребителя Eurofighter за дежурства в небето на Полша
Индия разкритикува ЕС и САЩ за търговията им с Русия, след като Тръмп заплаши Ню Делхи с по-високи мита