Nespresso съди конкурент за реклама с двойник на Джордж Клуни


Nestle повежда съдебно дело от името на марката кафе Nespresso, която е нейна собственост, срещу израелския конкурент Espresso Club по повод рекламна пародия на нейната скъпа реклама с участието на Джордж Клуни. 

В пародията участва двойник на Клуни - американец с посребряла коса в черен костюм, който имитира действията на Клуни в рекламата на Nespresso. Видеото изрично посочва, че това не е Джордж Клуни, но все пак бележката не е достатъчна на Nestle, чиито представители изискаха в съда 50 000 долара обезщетение и премахване на видеото. 

The Times of Israel посочва, че искът е заведен от Nestle срещу Espresso Club в Израел още преди две години. Адвокатите настояват, че Клуни въплъщава репутацията на марката и не може да се пародира. Съдът в Тел Авив обаче е отквърлил иска, отсъждайки че всъщност Nestle трябва да плати на Espresso Club 14 700 долара за правните разходи по делото. Nestle обжалва през изминалата седмица. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк