Nespresso съди конкурент за реклама с двойник на Джордж Клуни

Nestle повежда съдебно дело от името на марката кафе Nespresso, която е нейна собственост, срещу израелския конкурент Espresso Club по повод рекламна пародия на нейната скъпа реклама с участието на Джордж Клуни. 

В пародията участва двойник на Клуни - американец с посребряла коса в черен костюм, който имитира действията на Клуни в рекламата на Nespresso. Видеото изрично посочва, че това не е Джордж Клуни, но все пак бележката не е достатъчна на Nestle, чиито представители изискаха в съда 50 000 долара обезщетение и премахване на видеото. 

The Times of Israel посочва, че искът е заведен от Nestle срещу Espresso Club в Израел още преди две години. Адвокатите настояват, че Клуни въплъщава репутацията на марката и не може да се пародира. Съдът в Тел Авив обаче е отквърлил иска, отсъждайки че всъщност Nestle трябва да плати на Espresso Club 14 700 долара за правните разходи по делото. Nestle обжалва през изминалата седмица. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ