Nespresso съди конкурент за реклама с двойник на Джордж Клуни


Nestle повежда съдебно дело от името на марката кафе Nespresso, която е нейна собственост, срещу израелския конкурент Espresso Club по повод рекламна пародия на нейната скъпа реклама с участието на Джордж Клуни. 

В пародията участва двойник на Клуни - американец с посребряла коса в черен костюм, който имитира действията на Клуни в рекламата на Nespresso. Видеото изрично посочва, че това не е Джордж Клуни, но все пак бележката не е достатъчна на Nestle, чиито представители изискаха в съда 50 000 долара обезщетение и премахване на видеото. 

The Times of Israel посочва, че искът е заведен от Nestle срещу Espresso Club в Израел още преди две години. Адвокатите настояват, че Клуни въплъщава репутацията на марката и не може да се пародира. Съдът в Тел Авив обаче е отквърлил иска, отсъждайки че всъщност Nestle трябва да плати на Espresso Club 14 700 долара за правните разходи по делото. Nestle обжалва през изминалата седмица. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица