Българска рекламна агенция с номинация за награда на фестивала в Кан

Българска рекламна агенция с номинация за награда на фестивала в Кан

Българска рекламна агенция с номинация за награда на фестивала в Кан

Българската рекламна агенция Noble Graphics е избрана сред номинираните за награда в категория “Външна реклама – нестандартна вътрешна реклама” в тазгодишното издание на международния рекламен фестивал в Кан – Cannes Lions 2015. За първи път българска реклама успява да впечати взискателното международно жури на най-престижния конкурс в света за креативна реклама и маркетингови комуникации.

Номинацията е за проектa на Noble Graphics/TBWA-София “Йога закачалки“, използвани за реклама на марката дрехи за йога Omnitom - една от визиите в кампанията виждате на снимката. Рекламата вече беше отличена на българския рекламен фестивал ФАРА 2014, на международния Epica Awards 2014 и беше публикувана в най-престижното специализирано издание за реклама Lürzer’s Archive.

Noble Graphics направи пробив още миналата година, когато Влади Герасимов и Желез Атанасов от агенцията спечелиха голямата награда в категория "Филм" на състезанието за млади рекламисти Young Lions, което съпътства фестивала в Кан. Тяхното отличие също беше първо за български екип.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ