С две мили в час - новата рекламна закачка на Apple


След като спечели престижната Голяма награда за филм на фестивала Cannes Lions за комедийния спот "R.I.P. Leon", Apple продължава кампанията в същия дух със "Спокойно, това е iPhone".

Новата реклама, "Трактор", следва подобен модел на умело използване на хумор за представяне на функция на iPhone - в случая дългия живот на батерията на iPhone 14 Plus’, разказва АdWeek.

На фона на песента на Ludacris "Two Miles An Hour", клипът показва застаряващ фермер, който много бавно кара трактор, влачещ огромна тиква по пуст път, подминавайки само храсталаци и крави.

Неговият iPhone го упътва по 102-километров прав път.  И за да няма никакво съмнение, че iPhone 14 Plus има батерия с най-дългия живот от всички модели на Apple, така че устройството няма да подведе собственика си по време на пътуването му, рекламата завършва със слогана: "Спокойно, това е iPhone 14 Plus."

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия