С две мили в час - новата рекламна закачка на Apple


След като спечели престижната Голяма награда за филм на фестивала Cannes Lions за комедийния спот "R.I.P. Leon", Apple продължава кампанията в същия дух със "Спокойно, това е iPhone".

Новата реклама, "Трактор", следва подобен модел на умело използване на хумор за представяне на функция на iPhone - в случая дългия живот на батерията на iPhone 14 Plus’, разказва АdWeek.

На фона на песента на Ludacris "Two Miles An Hour", клипът показва застаряващ фермер, който много бавно кара трактор, влачещ огромна тиква по пуст път, подминавайки само храсталаци и крави.

Неговият iPhone го упътва по 102-километров прав път.  И за да няма никакво съмнение, че iPhone 14 Plus има батерия с най-дългия живот от всички модели на Apple, така че устройството няма да подведе собственика си по време на пътуването му, рекламата завършва със слогана: "Спокойно, това е iPhone 14 Plus."

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Компания използва AI, за да превърне клиентите си в рекламни звезди (Видео)
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
На днешната дата, 26 септември. Рождениците днес
Нови материали правят водолазните костюми устойчиви на ухапвания от акули
Цитат на деня
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ