С две мили в час - новата рекламна закачка на Apple


След като спечели престижната Голяма награда за филм на фестивала Cannes Lions за комедийния спот "R.I.P. Leon", Apple продължава кампанията в същия дух със "Спокойно, това е iPhone".

Новата реклама, "Трактор", следва подобен модел на умело използване на хумор за представяне на функция на iPhone - в случая дългия живот на батерията на iPhone 14 Plus’, разказва АdWeek.

На фона на песента на Ludacris "Two Miles An Hour", клипът показва застаряващ фермер, който много бавно кара трактор, влачещ огромна тиква по пуст път, подминавайки само храсталаци и крави.

Неговият iPhone го упътва по 102-километров прав път.  И за да няма никакво съмнение, че iPhone 14 Plus има батерия с най-дългия живот от всички модели на Apple, така че устройството няма да подведе собственика си по време на пътуването му, рекламата завършва със слогана: "Спокойно, това е iPhone 14 Plus."

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни