Virgin атакува конкуренцията с 6-часова реклама (видео)
Хората трудно издържат 5-те рекламни секунди преди да започне YouTube видеото. Как ли биха реагирали тогава на близо 6-часов рекламен филм?
Това питат авторите на Adweek в анонс на нова необичайна рекламна кампания на компанията на Ричард Брансън Virgin America, изработена с помощта на агенция Eleven в Сан Франциско.
Кампанията съдържа идея и е иноваторска, с намигване, сарказъм и атака към конкуренцията. В центъра й е уеб филм, който според описанието на авторите му отразява изживяването по време на полет в един типичен конкурентен на Virgin авиопревозвач. Условно тази конкурентна фирма е наречена BLAH Airlines. Тя дори има и сайт.
Филмът отразява въображаем неин полет от 5 часа и 45 минути от Нюарк до Сан Франциско. Пасажерите са манекени - безмълвни мумии. Тези герои в сюжета са толкова отегчени, че не могат да помръднат дори един единствен техен мускул.
BLAH е антитезата на Virgin. Седалките й са стари и неудобни. Светлината в самолета е слаба. Няма и помен от усещането за забавление в самолета или истинска вкусна храна. „Пътниците нямат избор освен да са на автопилот, за да изтърпят това досадно изживяване. Даже опитът да се гледа видеото е болезнен. И това е смисълът. Ако не би седнал да гледаш целия филм, защо да плащаш пари да преживееш това в реалния живот“, обяснява Virgin.
Да, филмът е скучен. Въпреки че на моменти е забавно да прескачаш през времетраенето му и да виждаш как криейтив екипа на Eleven е изработил цялото това мъртво пространство. Клиентът и агенцията заслужават похвала, че се впускат в такава необичайна идея и дори че отдадено са поработили над детайлите в изпълнението й, дори и съзнавайки, че никой няма да седне и да гледа целия филм, коментира Adweek.
Ето и самия филм.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.