Virgin атакува конкуренцията с 6-часова реклама (видео)


Хората трудно издържат 5-те рекламни секунди преди да започне YouTube видеото. Как ли биха реагирали тогава на близо 6-часов рекламен филм?

Това питат авторите на Adweek в анонс на нова необичайна рекламна кампания на компанията на Ричард Брансън Virgin America, изработена с помощта на агенция Eleven в Сан Франциско.

Кампанията съдържа идея и е иноваторска, с намигване, сарказъм и атака към конкуренцията. В центъра й е уеб филм, който според описанието на авторите му отразява изживяването по време на полет в един типичен конкурентен на Virgin авиопревозвач. Условно тази конкурентна фирма е наречена BLAH Airlines. Тя дори има и сайт.

Филмът отразява въображаем неин полет от 5 часа и 45 минути от Нюарк до Сан Франциско. Пасажерите са манекени - безмълвни мумии. Тези герои в сюжета са толкова отегчени, че не могат да помръднат дори един единствен техен мускул.

BLAH е антитезата на Virgin. Седалките й са стари и неудобни. Светлината в самолета е слаба. Няма и помен от усещането за забавление в самолета или истинска вкусна храна. „Пътниците нямат избор освен да са на автопилот, за да изтърпят това досадно изживяване. Даже опитът да се гледа видеото е болезнен. И това е смисълът. Ако не би седнал да гледаш целия филм, защо да плащаш пари да преживееш това в реалния живот“, обяснява Virgin. 

Да, филмът е скучен. Въпреки че на моменти е забавно да прескачаш през времетраенето му и да виждаш как криейтив екипа на Eleven е изработил цялото това мъртво пространство. Клиентът и агенцията заслужават похвала, че се впускат в такава необичайна идея и дори че отдадено са поработили над детайлите в изпълнението й, дори и съзнавайки, че никой няма да седне и да гледа целия филм, коментира Adweek.

Ето и самия филм. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Пентагонът добавя Grok на Илон Мъск към арсенала си от инструменти за изкуствен интелект
Как философията може да помогне в борбата с бърнаута
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.
Цитат на деня
Активистка група твърди, че е извлякла 86 милиона музикални файла от Spotify
Властите в Белград се отказаха от празненствата за Нова година
Водещите централни банки осъществиха най-голямото разхлабване на паричната политика от 2008 г. насам