Ако пишете съобщения, докато шофирате, трябва да видите това
Опасностите от използването на телефона, докато се шофира, са доказани и ясни на всички. Ако все пак имате нужда от още убеждаване защо не бива да се пишат съобщения, докато сме зад волана, този откровен и стряскащ рекламен експеримент на Volkswagen ще ви накара да се замислите.
Организиран е в Хонконг. Група от хора на разнородна възраст и с разнообразен социален статус е поканена на кинопрожекция. Филмът започва с кадри, заснети от шофьорско място, докато човек управлява кола.
Експериментът е поредна социална кампания, която събра внимание в последните месеци. Темата за опасността от писането на съобщения, докато се шофира, бе отразена и в друга скорошна социална реклама от Щатите, където тази практика е повод за смъртта на 3328 души годишно, според статистика, цитирана от „Хъфингтън Пост”. Жертвите са предимно млади хора.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.