Германска икона в рекламния бизнес ще бъде гост на ФАРА 2014

Остават броени дни до началото на най-големия годишен фестивал в България за постиженията на българската рекламна индустрия ФАРА. Той започва на 10 септември 2014 г. в курортен комплекс Албена.
На 13 септември ще се състои официалната церемония на която ще стане ясно кои са най-добрите рекламни продукти, създадени в страната през годината.
Всички, които имат отношение и интерес към развитието на рекламния бизнес у нас, могат да се запознаят с участващите проекти в конкурса, както на презентациите отворени за публика, така и от изложбата към фестивала, която ще се състои от 10 до 13 септември.
Идеята на организаторите е да отварят все по-широко вратите на форума, така че той да надхвърли облика на събитие-преглед на постиженията на българската реклама и да се превърне в място за обмяна на мнения между хората от рекламния бизнес и клиентите.
Специален гост на ФАРА 2014 ще бъде германецът Фолкер Враге. Той е едно от големите имена в световния рекламен бизнес. „Виновник“ е за превръщането на Ogilvy в най-креативната агенция за директен маркетинг в Германия. След като напуска Ogilvy кариерата му продължава с години на възход в Leo Burnett и Saatchi & Saatchi. След това Враге разширява дейността си и в други полета на рекламния занаят. Бил е съдия на най-престижния фестивал за реклама в света - този в Кан "Canne Lions", както и на други престижни и високо ценени от рекламния бизнес световни събития, включително Art Directors Club, Golden Drum, New York Festival, Cristal Festival и John Caples Awards. Преподавател е и лектор от поне 15 години насам в няколко университета и академии в Германия и Швейцария. Работил е за марки като Coca Cola, McDonald’s, IBM, Marlboro, Volkswagen, Levi’s, Ariel, Logitech, Turkish Airlines.
В програмата на фестивала е включена и презентация на творческия директор на агенция Noble Graphics България Марсел Леви, озаглавена “Как да напуснем рекламния бизнес веднъж завинаги”. Тя ще бъде посветена на перспективите пред комуникационния свят и промените, които настъпват в него.
Силен акцент в програмата е видео записът на една от най-забележителните лекции в Кан през 2013 г. - тази на култовия музикант Лу Рийд. Участниците във ФАРА ще могат да чуят размислите му за връзката между музиката и творчеството.
В разгара на събитието, на 12 септември, ще се проведе отворена дискусия на тема „Видео рекламата – много екрани и формати, стари навици и подходи. Търсим посоката!“. В нея ще се включат рекламисти и рекламодатели.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Германските партии се споразумяха за историческа сделка за дълга
Политика |Рокади на ключови министри в гръцкото правителство в опит да бъде овладяна кризата с доверието
Свят |HydroHacks: NexGen Water Digit – Бъдещето на ВиК сектора
Икономика |Европейските телекоми призоваха за консолидация на индустрията, за да бъдат по-конкурентоспособни
Технологии |Китай и Русия подкрепят Иран, докато Тръмп притиска Техеран за ядрени преговори
Политика |Офисът на Twitter в снимки
Свят | Advertorial |Борисов се оплака, че мнозинството е станало 120 депутати. Пеевски: Когато поискам, мога да стана премиер
Политика |Джей Ди Ванс: Ще бъда „шокиран“, ако Тръмп премести ядрени оръжия в Полша
Политика |Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е бил отстранен от всички преговори по искане на Кремъл
Свят |Звездата Ръсел Кроу влиза в ролята на най-ефективния руски агент на ЦРУ в нов шпионски трилър
Любопитно |На днешната дата, 14 март. Световен ден на съня
На днешната дата |Не всяка работа е важна: Успешните стратегии за управление на времето
Техники за успех |Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.