Германски студенти създадоха силна реклама за Johnnie Walker (видео)

"Скъпи братко". Така се казва този майсторски рекламен филм, създаден за марката уиски Johnnie Walker от двама студенти в немската Филмова акадения на Баден-Вюртемберг. 

Видеото е счетание от майсторски заснети и монтирани кадри, които разказват за силната връзка между двама братя. В края му идва изненадващ момент. Той е една от причините проектът да печели висока оценка сред интернет потребители, академици в областта на маркетинга и сайта за реклама Adweek. Adweek представя интервю с един от двамата автори - Дориан Лебхерц. Другият се казва Даниел Тиц. "Искахме да създадем емоционален филм, който разказва историята на двама братя, които посещават местата от младостта си", казва Лебхерц. 

Младите хора се надяват в бъдеше да се реализират успешно в рекламния бизнес в Германия. Ето и видеото им. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС