Дания свали неподходяща реклама за европейските избори


Знаем, че в Германия се правят някои странни за масовата публика реклами и че Япония е същинска неразбираема маркетингова вселена. В Щатите също се произвеждат неадекватни кампании, някои от които са политически.

Дания обаче напоследък държи челната позиция в списъка на страните с най-учудващи реклами. Наскоро в нея беше излъчен клип на туристическа агенция с призива „Направи го за Дания!”, в който фирмата призова датчаните да правят повече бебета и им предложи отстъпка, ако докажат, че датчанки са заченали по време на нейна екскурзия.

В последните дни Дания отново попада в полезрението на маркетинговите медии от цял свят с нова анимационна реклама. Видеото е изпълнено със секс и насилие. Главен герой в него е Воутман Денмарк (Voteman Denmark) – страшен и похотлив анимиран викинг в рокерски дрехи, който може доста да се разгневи на публиката, ако тя забрави да гласува на европейските избори. 

Това е целта на рекламата – с особен хумор да припомни, че е важно да гласуваме за Европарламент. Видеото било публикувано в профилите в социалните медии на датския парламент, но после било отстранено. По-късно говорителят на парламента коментира пред агенция АП, че действително трябва да се внимава какво институцията слага до името си. 

А това е клипът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека
Денис Шмигал: През 2026 г. Украйна ще има нужда от най-малко 120 милиарда долара за отбраната си
Археолози се борят да спасят артефакти от Газа, застрашени от израелски атаки
Времето: Предимно слънчево, но до вечерта идва дъжд
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж