Дания свали неподходяща реклама за европейските избори


Знаем, че в Германия се правят някои странни за масовата публика реклами и че Япония е същинска неразбираема маркетингова вселена. В Щатите също се произвеждат неадекватни кампании, някои от които са политически.

Дания обаче напоследък държи челната позиция в списъка на страните с най-учудващи реклами. Наскоро в нея беше излъчен клип на туристическа агенция с призива „Направи го за Дания!”, в който фирмата призова датчаните да правят повече бебета и им предложи отстъпка, ако докажат, че датчанки са заченали по време на нейна екскурзия.

В последните дни Дания отново попада в полезрението на маркетинговите медии от цял свят с нова анимационна реклама. Видеото е изпълнено със секс и насилие. Главен герой в него е Воутман Денмарк (Voteman Denmark) – страшен и похотлив анимиран викинг в рокерски дрехи, който може доста да се разгневи на публиката, ако тя забрави да гласува на европейските избори. 

Това е целта на рекламата – с особен хумор да припомни, че е важно да гласуваме за Европарламент. Видеото било публикувано в профилите в социалните медии на датския парламент, но после било отстранено. По-късно говорителят на парламента коментира пред агенция АП, че действително трябва да се внимава какво институцията слага до името си. 

А това е клипът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
На днешната дата, 1 декември. Рождениците днес
Партньорите на OpenAI са натрупали дълг от близо 100 млрд. долара, за да финансират амбициите на стартъпа