Йоахим Льов в реклама на Nivea (видео)


Победата на Германия на Световното първенство по футбол под ръководството на наследника на Юрген Клинсман - Йоахим (Йоги) Льов е повод да си припомним присъствието на Льов в известни маркетинг кампании.

Една от последните реклами с него е телевизионен клип на немския производител на козметика Nivea, завъртян в ТВ ефира на Германия през 2012 г. В него Льов посочва, че 12-ият играч на футболната арена е публиката, рекламирайки серия козметични продукти на Nivea, „които дават сила на мъжете” на достъпна цена. Слоганът на кампанията е "Wass man will" или „Какво може да иска човек/ Каквото иска човек”.

Това не е единствената реклама с активно участие на немския национален селекционер. През 2008 г. той се снима в реклама за популярния в германия туроператор Tui. Видеото показва как Льов е на почивка, но постоянно получава специално внимание с непоръчани от него подаръци като купи с плодове, хавлии веднага щом излезе от морето. Льов скромно се опитва да се възпротиви на това, обръщайки се към рецепционистка, но отговорът й е „Какви специални подаръци, г-н…?”. Тя очевидно не знае кой е.

Рекламата за Tui може да видите в линка тук, а след този текст следва и видеото с Льов за Nivea. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара