Най-успешният бранд в социалните мрежи
Компанията Shareable, наблюдаваща взаимодействието между известни марки и социалните мрежи, състави рейтинг на най-популярните брандове според броя лайкове и репостове. Начело в тази класация излиза модна къща Valentino.
Брандът е събрал над 30 млн. харесвания и коментари, благодарение на появата на известните комедийни актьори Бен Стилър и Оуен Уилсон на едно от модните й дефилета.
Гостите на шоуто неудържимо споделяха преживяната на живо среща със звездите в социалните мрежи, а оттам нататък тръгна вълна от споделяне, която осигури на Valentino титлата на най-успешния бранд в социалните мрежи.
На второ място в рейтинга е Chanel, а тройката на лидерите допълва Michael Kors.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.