Най-успешният бранд в социалните мрежи

Най-успешният бранд в социалните мрежи

Компанията Shareable, наблюдаваща взаимодействието между известни марки и социалните мрежи, състави рейтинг на най-популярните брандове според броя лайкове и репостове. Начело в тази класация излиза модна къща Valentino.

Брандът е събрал над 30 млн. харесвания и коментари, благодарение на появата на известните комедийни актьори Бен Стилър и Оуен Уилсон на едно от модните й дефилета.

Гостите на шоуто неудържимо споделяха преживяната на живо среща със звездите в социалните мрежи, а оттам нататък тръгна вълна от споделяне, която осигури на Valentino титлата на най-успешния бранд в социалните мрежи.

На второ място в рейтинга е Chanel, а тройката на лидерите допълва Michael Kors.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей