Най-успешният бранд в социалните мрежи

Най-успешният бранд в социалните мрежи

Компанията Shareable, наблюдаваща взаимодействието между известни марки и социалните мрежи, състави рейтинг на най-популярните брандове според броя лайкове и репостове. Начело в тази класация излиза модна къща Valentino.

Брандът е събрал над 30 млн. харесвания и коментари, благодарение на появата на известните комедийни актьори Бен Стилър и Оуен Уилсон на едно от модните й дефилета.

Гостите на шоуто неудържимо споделяха преживяната на живо среща със звездите в социалните мрежи, а оттам нататък тръгна вълна от споделяне, която осигури на Valentino титлата на най-успешния бранд в социалните мрежи.

На второ място в рейтинга е Chanel, а тройката на лидерите допълва Michael Kors.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ