Най-успешният бранд в социалните мрежи

Най-успешният бранд в социалните мрежи

Компанията Shareable, наблюдаваща взаимодействието между известни марки и социалните мрежи, състави рейтинг на най-популярните брандове според броя лайкове и репостове. Начело в тази класация излиза модна къща Valentino.

Брандът е събрал над 30 млн. харесвания и коментари, благодарение на появата на известните комедийни актьори Бен Стилър и Оуен Уилсон на едно от модните й дефилета.

Гостите на шоуто неудържимо споделяха преживяната на живо среща със звездите в социалните мрежи, а оттам нататък тръгна вълна от споделяне, която осигури на Valentino титлата на най-успешния бранд в социалните мрежи.

На второ място в рейтинга е Chanel, а тройката на лидерите допълва Michael Kors.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август