Най-успешният бранд в социалните мрежи
Най-успешният бранд в социалните мрежи
Реклама
Обновена 17:13ч., 10.08.2015
Компанията Shareable, наблюдаваща взаимодействието между известни марки и социалните мрежи, състави рейтинг на най-популярните брандове според броя лайкове и репостове. Начело в тази класация излиза модна къща Valentino.
Брандът е събрал над 30 млн. харесвания и коментари, благодарение на появата на известните комедийни актьори Бен Стилър и Оуен Уилсон на едно от модните й дефилета.
Гостите на шоуто неудържимо споделяха преживяната на живо среща със звездите в социалните мрежи, а оттам нататък тръгна вълна от споделяне, която осигури на Valentino титлата на най-успешния бранд в социалните мрежи.
На второ място в рейтинга е Chanel, а тройката на лидерите допълва Michael Kors.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Още по-близо до вашата аудитория
Маркетинг |
Обновена 01:20ч., 20.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 20.05.2024
Тайната сила на ритуалите
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 20.05.2024
Хеликоптерът на иранския президент катастрофира, съдбата му е в неизвестност
Свят |
Обновена 23:10ч., 19.05.2024
Животът на Роберт Фицо вече e вън от опасност
Свят |
Обновена 19:00ч., 19.05.2024
Тайната сила на ритуалите
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 20.05.2024
Още по-близо до вашата аудитория
Маркетинг |
Обновена 01:20ч., 20.05.2024
Хеликоптерът на иранския президент катастрофира, съдбата му е в неизвестност
Свят |
Обновена 23:10ч., 19.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 20.05.2024
Кога да прибягваме до помощта на експертите (и кога да ги избягваме)
Техники за успех | Advertorial |
Обновена 13:01ч., 26.12.2021
Вместо виц: Как протича сутринта при различните зодии
Маркетинг |
Обновена 12:07ч., 12.10.2014
Отиде си журналистът Генчо Бъчваров
България | Advertorial |
Обновена 23:39ч., 03.02.2011
Обявиха новия Варненски и Великопреславски митрополит
България | Advertorial |
Обновена 10:51ч., 22.12.2013
Коментари
Няма въведени кометари.