Невероятната лондонска спирка на Pepsi (видео)

Вграждането на технология в автобусна спирка става все по-често срещана стратегия на големите брандове. Те монтират на стените на спирките иновативни системи, с които стоплят чакащите градския транспорт, излъчват им филми или ги изненадват, както направи наскоро Pepsi Max.

Американската марка за безалкохолни напитки стана поредната, която събра внимание с YouTube видео, отразяващо необичаен рекламен експеримент на спирка. Тя монтира на едната от стените на спирка на лондонската улица "Ню Оксфорд” дигитално табло. Екранът имитираше действителността зад стената, в която продължава градската улица, сякаш е от стъкло, само че на него се появиха неочаквани, невероятни картини, които се смесиха с облика на тази действителност – извънземни, пипала на октопод, които излизат от шахта на паважа и грабват човек, жена, която се приземява на улицата, след като долита, хванала "букет" от балони.

Експериментът зарадва и успя да позабавлява чакащите на спирката хора. Реакциите им бяха заснети в клип, който събира популярност в мрежата. Видеото е по-скоро реалити реклама и се разграничава от пранквъртайзинга, залагащ на това да изкара акъла на минувачите на улицата.

Кампанията се подвизава с името Unbelievable ("невероятно” – англ.ез.). От маркетинга на Pepsi във Великобритания се гордеят, че тя е резултат от иновативно медийно планиране и добър криейтив.

Но стига толкова думи. Ето и самия резултат. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас