Нова реклама привлича внимание към играта League of Legends (видео)


С видео, прегледано над 10 млн. пъти в YouTube за седмица, американската компания Riot Games рекламира новия световен турнир на хитовата й компютърна игра сред тийнейджърите League of Legends (LoL).

Клипът е анимиран и е изготвен със сътрудничеството на друго популярно име сред най-младата аудитория – алтернативната рок банда от САЩ Imagine Dragons

League of Legends е 3D фентъзи стратегическа игра от типа MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). В нея играчите избират един от много герои и се съревновават помежду си. С изиграването на мач те печелят опит и точки, с помощта на които могат да се сдобият с различни бонуси (герои,страници с руни и др.). Играчът има и опцията да ги купи с валутата на играта (Riot Points), която се закупува с истински пари. Целта е малко по малко да се разруши противникова база, състояща се от кули, „инхибитори“ и главната постройка, наречена Нексус.

Рекламираният с видео шампионат по League of Legends ще се излъчва пряко в интернет, докато състезанията се провеждат в Тайван, Сингапур и Южна Корея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Цитат на деня
ЕК глоби социалната мрежа X със 120 млн. евро за нарушения на правилата за прозрачност