Нова реклама привлича внимание към играта League of Legends (видео)


С видео, прегледано над 10 млн. пъти в YouTube за седмица, американската компания Riot Games рекламира новия световен турнир на хитовата й компютърна игра сред тийнейджърите League of Legends (LoL).

Клипът е анимиран и е изготвен със сътрудничеството на друго популярно име сред най-младата аудитория – алтернативната рок банда от САЩ Imagine Dragons

League of Legends е 3D фентъзи стратегическа игра от типа MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). В нея играчите избират един от много герои и се съревновават помежду си. С изиграването на мач те печелят опит и точки, с помощта на които могат да се сдобият с различни бонуси (герои,страници с руни и др.). Играчът има и опцията да ги купи с валутата на играта (Riot Points), която се закупува с истински пари. Целта е малко по малко да се разруши противникова база, състояща се от кули, „инхибитори“ и главната постройка, наречена Нексус.

Рекламираният с видео шампионат по League of Legends ще се излъчва пряко в интернет, докато състезанията се провеждат в Тайван, Сингапур и Южна Корея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Зеленски изрази готовност да организира референдум за мирния план на Тръмп за Украйна
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
МВР: Не се доверявайте на предложения за „изгодна” обмяна на левове в евро