Нова реклама привлича внимание към играта League of Legends (видео)


С видео, прегледано над 10 млн. пъти в YouTube за седмица, американската компания Riot Games рекламира новия световен турнир на хитовата й компютърна игра сред тийнейджърите League of Legends (LoL).

Клипът е анимиран и е изготвен със сътрудничеството на друго популярно име сред най-младата аудитория – алтернативната рок банда от САЩ Imagine Dragons

League of Legends е 3D фентъзи стратегическа игра от типа MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). В нея играчите избират един от много герои и се съревновават помежду си. С изиграването на мач те печелят опит и точки, с помощта на които могат да се сдобият с различни бонуси (герои,страници с руни и др.). Играчът има и опцията да ги купи с валутата на играта (Riot Points), която се закупува с истински пари. Целта е малко по малко да се разруши противникова база, състояща се от кули, „инхибитори“ и главната постройка, наречена Нексус.

Рекламираният с видео шампионат по League of Legends ще се излъчва пряко в интернет, докато състезанията се провеждат в Тайван, Сингапур и Южна Корея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия