Писмото в старата "Тойота" - една рекламна класика, която ще ви накара да се усмихнете
Тази реклама стопля сърцето на всички собственици на употребяван автомобил или хора, които са имали такъв.
Представи я японската компания "Тойота" през 2011 г. и до днес се счита за една от най-успешните й маркетингови кампании в Европа и САЩ.
Видеото разказва за млад мъж, който паркира "новата” си стара "Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива защипано чуждо писмо. На кой ли може да е то? По-добре да го занесе на предишния собственик на колата, си помисля младежът.
Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на "Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в сайта AdsOfTheWorld в годината на излизането му. Различното в него е, че не показва предимствата на модерните модели на автомобилната компания, а напомня за качествата на старите.
Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, Сан Хуан, Пуерто Рико.
Ето и рекламата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.