Писмото в старата "Тойота" - една рекламна класика, която ще ви накара да се усмихнете


Тази реклама стопля сърцето на всички собственици на употребяван автомобил или хора, които са имали такъв. 

Представи я японската компания "Тойота" през 2011 г. и до днес се счита за една от най-успешните й маркетингови кампании в Европа и САЩ. 

Видеото разказва за млад мъж, който паркира "новата” си стара "Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива защипано чуждо писмо. На кой ли може да е то? По-добре да го занесе на предишния собственик на колата, си помисля младежът.

Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на "Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в сайта AdsOfTheWorld в годината на излизането му. Различното в него е, че не показва предимствата на модерните модели на автомобилната компания, а напомня за качествата на старите.

Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, Сан Хуан, Пуерто Рико. 

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения