Реклама на европейския туризъм асоциира с еротиката (видео)


"Тази реклама на Европа като туристическа дестинация тласка напред лимита на максималния брой картини, носещи сексуални асоциации, за минута", коментират авторите на американското издание Fast Company. "За някои от нас Свети Валентин означава шоколадови бонбони, червени рози и може би някакви бижута. За други - да се нахраниш с малко повече шоколад една вечер на дълго гледане на телевизия. Но тази нова кампания на сайта LastMinute.com опитва да провокира доста по-страстни романтични желания", продължават те. 

С видеото сайтът рекламира почивките си в Европа пред американците, като включва кадри от известни паметници на културата на Стария континент и предмети от ежедневието, които определено носят сексуални внушения. Съдържанието се струва прекалено на някои от зрителите, въпреки че в рекламата няма директно показана еротика. Други харесват кампанията и се забавляват с нея. 

Рекламата е дело на Adam & Eve/DDB, САЩ. Какво ще кажете?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Бюджет 2026 е готов, данъците няма да се пипат
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Митове и реалност: Какво се случи с лихвите по кредитите в Хърватия след въвеждането на еврото?
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Птичият грип настъпва: държавите в Европа затварят птицевъдни ферми
Сингапур въвежда наказание бой с пръчки за извършители и съучастници в киберизмами
Общественият съвет за Националната детска болница подава оставка