Рекламна история за момчето и моркова


С тази приятна за гледане телевизионна реклама британската верига супермаркети Waitrose подчертава колко е различно, когато човек има специално отношение към храната.

Видеото е история за момченце в домашна градина. То търпеливо преобразява кътче от земята в двора на семейния дом, като засажда моркови.

Кампанията е дело на една от най-добрите рекламни агенции във Великобритания – BBH Лондон. Идеята е да се почертае, че продаваните в супермаркетите на Waitrose зеленчуци са специални, защото служителите са собственици и имат роля в управлението на производителя.

Waitrose е верига британски луксозни супермаркети, която сформира най-големия търговец на дребно във Великобритания, предлагащ хранителни продукти и притажван от служителите му. Той е част от John Lewis Partnership – британска компания с дялово участие на служителите й, която ръководи известните магазини John Lewis, супермаркетите Waitrose и други услуги на Острова.

Ето и рекламната история.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Освобождават Никола Саркози от затвора
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия