Рекламна история за момчето и моркова

С тази приятна за гледане телевизионна реклама британската верига супермаркети Waitrose подчертава колко е различно, когато човек има специално отношение към храната.

Видеото е история за момченце в домашна градина. То търпеливо преобразява кътче от земята в двора на семейния дом, като засажда моркови.

Кампанията е дело на една от най-добрите рекламни агенции във Великобритания – BBH Лондон. Идеята е да се почертае, че продаваните в супермаркетите на Waitrose зеленчуци са специални, защото служителите са собственици и имат роля в управлението на производителя.

Waitrose е верига британски луксозни супермаркети, която сформира най-големия търговец на дребно във Великобритания, предлагащ хранителни продукти и притажван от служителите му. Той е част от John Lewis Partnership – британска компания с дялово участие на служителите й, която ръководи известните магазини John Lewis, супермаркетите Waitrose и други услуги на Острова.

Ето и рекламната история.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Astronomer подаде оставка, след като бе забелязан да прегръща и целува негова служителка на концерт на Coldplay
Поредица от мощни трусове с магнитуд над 6,0 бяха регистрирани в руския регион Камчатка
Причините, поради която повечето служители напускат
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Цената на царевицата се повишава на световните борси през седмицата
Времето: Дневните температури още ще се повишат
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента
Китай планира да вземе мерки срещу продажбата на употребявани автомобили с нулев пробег