Рекламна история за момчето и моркова
С тази приятна за гледане телевизионна реклама британската верига супермаркети Waitrose подчертава колко е различно, когато човек има специално отношение към храната.
Видеото е история за момченце в домашна градина. То търпеливо преобразява кътче от земята в двора на семейния дом, като засажда моркови.
Кампанията е дело на една от най-добрите рекламни агенции във Великобритания – BBH Лондон. Идеята е да се почертае, че продаваните в супермаркетите на Waitrose зеленчуци са специални, защото служителите са собственици и имат роля в управлението на производителя.
Waitrose е верига британски луксозни супермаркети, която сформира най-големия търговец на дребно във Великобритания, предлагащ хранителни продукти и притажван от служителите му. Той е част от John Lewis Partnership – британска компания с дялово участие на служителите й, която ръководи известните магазини John Lewis, супермаркетите Waitrose и други услуги на Острова.
Ето и рекламната история.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.