Умна реклама на „Дисниленд” говори за преходната възраст на децата

„Идва един момент в живота на децата ни, в който те вече не са деца, каквито са били. Но все още не са съвсем пораснали. Това е възраст, в която те откриват любовта. Тя не е място за истинската любов. В нея те се променят толкова бързо... Затова не се бавете и ги заведете на място, където все още ще споделят всичко с вас!". 

Това казва гласът зад кадър в тази нова, умна реклама на увеселителния парк „Дисниленд” в Париж, насочена към родителите на момчета и момичета, навършили 10 години. Идеята събира добри отзиви в света на маркетинга и получава рейтинг 7 от 10 в онлайн рекламния каталог AdsOfTheWorld. Тя хваща деликатна тема - моментът с порастването на децата, през който преминават стотици хиляди родители, чиито деца се отчуждават лека полека и започват да стават самостоятелни хора, с мнение и интерес към околния свят, на който мама и татко не могат да отговорят.

Рекламата е дело на френската агенция BETC и е предназначена за излъчване в телевизионния ефир на Европа. Това е кампанията, която избрахме да ви представим днес.

Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ