„В памет на Джон Хамънд“ - една джаз реклама на Guinness (видео)


След като джазът атакувал Ню Йорк, Ню Йорк ударил в отговор, се разказва в тази нова реклама на бирения бранд Guinness, която събира внимание сред почитателите на джаза и историята му. 

60-секундният спот в черно-бели кадри отдава почит на Джон Хамънд - американския музикален продуцент, който се е борил срещу сегрегацията през XX век в Ню Йорк, като е пускал в радиопредаването си изпълненията както на бели, така и на тъмнокожи музиканти. Смелостта на Хамънд играе роля да бъде огласен пред света талантът на редица от най-прочутите и всепризнати джаз музиканти, сред които Били Холидей, Арета Франклин, както и на Боб Дилън. Хамънд е пътувал до джаз клубове в Харлем, Ню Йорк, за да търси неизвестни таланти за радиопредаването си. Той е отстоявал каузата си почти сам. 

Рекламата се казва "Made of More". Guinness Великобритания разказва повече за тази история в сайта си. Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия