„В памет на Джон Хамънд“ - една джаз реклама на Guinness (видео)

След като джазът атакувал Ню Йорк, Ню Йорк ударил в отговор, се разказва в тази нова реклама на бирения бранд Guinness, която събира внимание сред почитателите на джаза и историята му. 

60-секундният спот в черно-бели кадри отдава почит на Джон Хамънд - американския музикален продуцент, който се е борил срещу сегрегацията през XX век в Ню Йорк, като е пускал в радиопредаването си изпълненията както на бели, така и на тъмнокожи музиканти. Смелостта на Хамънд играе роля да бъде огласен пред света талантът на редица от най-прочутите и всепризнати джаз музиканти, сред които Били Холидей, Арета Франклин, както и на Боб Дилън. Хамънд е пътувал до джаз клубове в Харлем, Ню Йорк, за да търси неизвестни таланти за радиопредаването си. Той е отстоявал каузата си почти сам. 

Рекламата се казва "Made of More". Guinness Великобритания разказва повече за тази история в сайта си. Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави