„Това съм аз“ - новата реклама на Adidas в Китай

В Китай идеята гражданите свободно да изразяват себе си не е нещо, което открито се окуражава и промотира. Знаем, че там човек може да бъде арестуван за изразяване на личното си мнение.

В тази връзка, за да се отличи и в духа на фирмените си ценности, немският спортен гигант Adidas представя модната си линия Originals провокативно, с кратка реклама с участието на млади, активни хора от страната.

Мотото на кампанията му е „Това съм аз“. Тя се провежда под хаштага #thisisme и изтъква индивидуалността на човека. Това всъщност е основният фокус на бранда - разбирането, че всеки човек е оригинален и трябва да се запази такъв. Което е обратно на политическата доктирина в многолюдната азиатска държава.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

TreSemmé „изкарва от леглото“ поколението Z за парти турне
На днешната дата, 21 август. Рождениците днес
САЩ боядисват в черно стената на границата с Мексико, за да пàри на мигрантите в жегите
Тайнствен милиардер плаща 10 млн. долара за експедиция към отломките на потъналия „Титаник“
Ню Бояна отваря център за професионално обучение на кадри за кино индустрията
Рязко забавяне на германската инфлация попари спекулациите за вдигане на лихвите от ЕЦБ
Кирил Петков: Търсим най-подходящия момент за евакуиране на българските кораби в Украйна
Телескопът „Джеймс Уеб“ откри поредния нов спътник на планетата Уран