„Това съм аз“ - новата реклама на Adidas в Китай

В Китай идеята гражданите свободно да изразяват себе си не е нещо, което открито се окуражава и промотира. Знаем, че там човек може да бъде арестуван за изразяване на личното си мнение.

В тази връзка, за да се отличи и в духа на фирмените си ценности, немският спортен гигант Adidas представя модната си линия Originals провокативно, с кратка реклама с участието на млади, активни хора от страната.

Мотото на кампанията му е „Това съм аз“. Тя се провежда под хаштага #thisisme и изтъква индивидуалността на човека. Това всъщност е основният фокус на бранда - разбирането, че всеки човек е оригинален и трябва да се запази такъв. Което е обратно на политическата доктирина в многолюдната азиатска държава.

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда