Coca-Cola оглави класацията за най-силен бранд
Световният лидер в производството на безалкохолни напитки Coca-Cola излезе начело класацията Brand Power за стоте най-силни търговски марки. Тя се съставя всяка година от компанията CoreBrand на базата на анкета сред ръководителите на най-големите американски компании.
Тази година в допитването са били включени 8 хил. топ-мениджъри. Главните критерии за оценяване са познаването на марката и степен на одобрение. При съставянето на рейтинга се отчита също и репутацията на бранда, както и неговият потенциал от гледна точка на бъдещи инвестиции.
Така, на второ място в тазгодишната класация са шоколадовите изделия Hershey, а на трето – производителят на консервирани супи Campbell Soup. Основният конкурент на победителя в класацията – концернът PepsiCo е чак на 12. позиция. Цялата класация можете да видите тук.
В анализа на резултатите от CoreBrand отбелязват, че 58% от включените в рейтинга марки са се изкачили на по-горни позиции в сравнение с миналата година. Експертите на компанията подчертават, че по-важното в тази класация не са местата, които заемат компаниите, а фиксирането на тенденциите на пазара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.