IBM разработва персонални билбордове
Изследователите на IBM работят по създаването на поредица от технологични билбордове, съобразени с личните интереси на потребителите. От компанията разработват персонализирани устройства за външна реклама, които ще ограничат дразнещата атака от произволни маркетингови съобщения към клиентите. Така на клиентите ще се показват само продукти, които се отнасят за тях, пише UTalkMarketing.
Технологията ще работи с чипове, които сега се използват в направата на кредитните карти и мобилните телефони. Билбордовете ще декодират информацията от личните устройства като мобилни телефони например на преминаващите покрай тях хора. След това ще им показват информация, която е свързана с навиците им на пазаруване и предпочитанията им.
Британският всекидневник „Индипендънт” сравни технологията с тази на фантастичните реклами от филма „Специален доклад” с Том Крус. Сюжетът на филма показва как дигиталните знаци се обръщат към героя на Крус по име, докато той се движи във футуристичен мол.
По този повод Браян Инес, учен в лабораторията на IBM в Хърсли, Великобритания, обясни: „Във филма билбордовете сканират човешкото око, а ние използваме радиочестотна идентификация на технологията, която хората носят със себе си”.
Японските инженери вече създадоха билборд, който разпознава възрастта и пола на купувачите около него. Разработките на IBM са стъпка напред, защото работят с човешката индивидуалност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.