Коледното обръщение на Чарлз Трети е било най-гледаното в британската история

Коледното обръщение на Чарлз Трети е било най-гледаното в британската история

Коледното обръщение към нацията на британския крал Чарлз Трети е счупило редица рекорди по гледаемост, предаде в. „Гардиън“.

Рекордните 10,6 млн. зрители са гледали словото на краля по каналите BBC One, BBC Two и ITV, правейки го най-гледаното коледно телевизионно обръщение на британски монарх, откатко ITV води статистика. Това е била и най-гледаната програма на 25 декември в страната.

За сравнение, последното коледно обръщение на кралица Елизабет Втора през миналата година е било гледано от 8,96 млн. зрители.

Средно 8,1 милиона зрители са гледали тазгодишната реч на Чарлз Трети по BBC One, като 1,58 милиона са гледали ITV и 929 000 са гледали BBC Two

Чарлз се обърна към нацията от параклиса „Сейнт Джордж“, в замъка Уиндзор, където преди три месеца се проведе церемонията по погребението на покойната му майка, кралица Елизабет Втора.

В осемминутното слово Чарлз Трети отдаде почит на майка си и постави акцент върху кризата с разходите за живот, обхващаща нацията.

Седем от 10-те най-гледани предавания на Коледа бяха излъчени от BBC – другите три бяха излъчени от ITV – като корпорацията претендира за триумф на Коледа над стрийминг конкуренти, включително Netflix.

„Във време на толкова много конкуренция и избор, BBC продължава да бъде развлекателната дестинация на Обединеното кралство на Коледа“, каза Шарлот Мур, главен директор по съдържанието в BBC.

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си
БНБ: Българите спестяват повече, но за сметка на потреблението