Lexus рекламира с уникален интерактивен филм

Луксозната марка автомобили Lexus включи в новата си рекламна кампания интерактивен филм, съобщава BrandRepublic. Лентата е озаглавена „Тъмното пътуване” (The dark ride) и промотира хибридния модел CT200h в САЩ и Великобритания.

Рекламният филм може да бъде видян на уеб-страницата на кампанията. В световните видеопортали беше пусната и негова трейлър версия. Уникалното в него е, че посетителите на сайта могат да въздействат върху съдържанието му, като запишат и включат в сюжета свои собствени диалози и като вземат решения, които впоследствие влияят върху края на сюжета.

Филмът е съвместна продукция на криейтив агенцията Skinny (Ню Йорк) и агенциите Stink Digital и Speedshape Europe. Специалистите смятат, че той предлага на публиката най-доброто от смятаното за преживяване, в което филмът среща играта (film-meets-gaming experience).

Сниман е в продължение на 6 дни в центъра на Лос Анджелис, в калифорнийска пустиня и на закрито. 2 от дните за снимки са били отделени на кадрите вътре в самия автомобил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
САЩ налагат мита от 30% върху вноса от ЕС и Мексико
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай