Lexus рекламира с уникален интерактивен филм
Луксозната марка автомобили Lexus включи в новата си рекламна кампания интерактивен филм, съобщава BrandRepublic. Лентата е озаглавена „Тъмното пътуване” (The dark ride) и промотира хибридния модел CT200h в САЩ и Великобритания.
Рекламният филм може да бъде видян на уеб-страницата на кампанията. В световните видеопортали беше пусната и негова трейлър версия. Уникалното в него е, че посетителите на сайта могат да въздействат върху съдържанието му, като запишат и включат в сюжета свои собствени диалози и като вземат решения, които впоследствие влияят върху края на сюжета.
Филмът е съвместна продукция на криейтив агенцията Skinny (Ню Йорк) и агенциите Stink Digital и Speedshape Europe. Специалистите смятат, че той предлага на публиката най-доброто от смятаното за преживяване, в което филмът среща играта (film-meets-gaming experience).
Сниман е в продължение на 6 дни в центъра на Лос Анджелис, в калифорнийска пустиня и на закрито. 2 от дните за снимки са били отделени на кадрите вътре в самия автомобил.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.