Lexus рекламира с уникален интерактивен филм

Луксозната марка автомобили Lexus включи в новата си рекламна кампания интерактивен филм, съобщава BrandRepublic. Лентата е озаглавена „Тъмното пътуване” (The dark ride) и промотира хибридния модел CT200h в САЩ и Великобритания.

Рекламният филм може да бъде видян на уеб-страницата на кампанията. В световните видеопортали беше пусната и негова трейлър версия. Уникалното в него е, че посетителите на сайта могат да въздействат върху съдържанието му, като запишат и включат в сюжета свои собствени диалози и като вземат решения, които впоследствие влияят върху края на сюжета.

Филмът е съвместна продукция на криейтив агенцията Skinny (Ню Йорк) и агенциите Stink Digital и Speedshape Europe. Специалистите смятат, че той предлага на публиката най-доброто от смятаното за преживяване, в което филмът среща играта (film-meets-gaming experience).

Сниман е в продължение на 6 дни в центъра на Лос Анджелис, в калифорнийска пустиня и на закрито. 2 от дните за снимки са били отделени на кадрите вътре в самия автомобил.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък в България
Властите в Халкидики изхвърлят като отпадък всички чадъри и вещи, оставени на плажа
Тръмп: Ще се види накъде ще се развие войната в Украйна през следващите 2 седмици
Дясната ръка финансиста Епстийн: Никога не съм виждала Доналд Тръмп в "неподходяща обстановка"
Сезон: Туризмът отчита 6% ръст на българи и чужденци, спрямо мналата година
Бивш премиер на Италия остро критикува ЕС и го нарече „маргинален наблюдател“
Властта в САЩ уволни шефа на Агенцията за военно разузнаване
На днешната дата, 23 август. 148 години от Шипченската епопея