Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова

Официалният доставчик на знамена за правителството на Великобритания – компанията The Flag Consultancy, е трябвало да промени нюанса на червеното на американските знамена преди посещението на президента на САЩ Доналд Тръмп през септември. Искането струва на британските данъкоплатци повече от 50 000 паунда или около 67 000 долара, каза пред „The Telegraph“ Ник Фарли, изпълнителен директор на компанията.
Въпросните знамена са били използвани за украса на улицата, свързваща Бъкингамския дворец с площад Трафалгар, и улиците близо до замъка Уиндзор. Необходими са били общо 66 ръчно ушити американски знамена, всяко от които струва приблизително 800 британски лири, или около 1000 долара.
„Червеното на тяхното знаме е по-наситен цвят от този на британското. Американците решиха, че нюансът на червеното, който използвахме, не е подходящ за тях. Те смятаха, че искат черешовочервено, така че трябваше да купим нови знамена за посещението“, каза Фарли пред вестника. Той обясни, че знамената трябва да се сменят на всеки пет години, защото цветовете могат да избледнеят на слънце. Фарли добави, че преди всяко посещение служителите на компанията предоставят мостри на знамена на посолствата, „за да получат одобрение“.
Като цяло „държавите намират за оскърбително, когато цветовете са избрани неправилно“, отбеляза той. Американските власти не са потвърдили необходимостта от промяна на нюанса на червеното на знамената.
Второто държавно посещение на Тръмп в Обединеното кралство се проведе от 16 до 18 септември. Тръмп направи първото си държавно посещение в Обединеното кралство през 2019 г., по време на първия си президентски мандат.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
За първи път: Падат продажбите на най-големия производител на електрически коли в света
Автомобили |Перспективата за живот на луните на Сатурн се увеличава след направено откритие
Любопитно |Великобритания подсилва войските си с нова служба от ветерани и резервисти
Свят |Белият дом предлага всеобхватно споразумение на университетите, за да получат предимство при финансирането
Свят |Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.