Twitter задвижва рекламен билборд


Ето нещо ново – билборд, задвижван от „пиуканията” в социалната мрежа Twitter. Рекламното табло на Jell-O Puding показва мъжко лице, което се усмихва или мръщи, в зависимост от това какво е настроението на света – измерено чрез усмихнатите или нацупени емотиконки, публикувани всяка секунда в Twitter. Когато лицето на „пудинговия мъж” се намръщи под 50%, компанията дарява купони за храна на произволно избрани социално слаби хора. Произведението на Криспин Портър и Bogursky e на показ от четвъртък и се намира на ъгъла на улиците „Уест Бродуей” и „Гранд” в Ню Йорк. Дали това не е началото на нова тенденция – реклами, обусловени от настроенията в социалните мрежи?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Перник и останалите населени места, захранвани от язовир "Студена", са без вода
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Джей Ди Ванс: Вървим към спиране на работата на федералното правителство
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия