Twitter "премълчава" марки и компании

Twitter премълчава марки и компании

Марки, внимание! Повечето потребители в Twitter не ви споменават, сякаш не съществувате!

Това е един от изводите на 6-месечно проучване на дигиталната агенция 360i, пише AdvertisingAge.

Изследването показва, че политиката на маркетолозите към медията Twitter не е толкова активна, колкото тази към Facebook. Имената на компаниите изключително рядко се намесват в общия поток от съобщения в Twitter.

Само в 12% от всички разговори в социалната мрежа се споменава някаква марка и най-често това е самото име на Twitter. Говори се предимно за Google, YouTube, Microsoft, Blackberry, Amazon, eBay, Starbucks и Snuggie, която е името изненада в списъка.

За компании пък се говори само дотолкова, доколкото става дума за случаи в ежедневието на потребителите, а не заради някаква корпоративна или маркетингова дейност, предприета в сайта.

90% от съобщенията в Twitter се изпращат от потребителите и само 10% от бизнеса.

1% от всички диалози в сайта се състоят между регистрираните и отделните марки. Това означава, че бизнесът предприема предимно еднопосочни разговори – обратното на масовия начин, по който хората използват Twitter.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект