Twitter "премълчава" марки и компании
Марки, внимание! Повечето потребители в Twitter не ви споменават, сякаш не съществувате!
Това е един от изводите на 6-месечно проучване на дигиталната агенция 360i, пише AdvertisingAge.
Изследването показва, че политиката на маркетолозите към медията Twitter не е толкова активна, колкото тази към Facebook. Имената на компаниите изключително рядко се намесват в общия поток от съобщения в Twitter.
Само в 12% от всички разговори в социалната мрежа се споменава някаква марка и най-често това е самото име на Twitter. Говори се предимно за Google, YouTube, Microsoft, Blackberry, Amazon, eBay, Starbucks и Snuggie, която е името изненада в списъка.
За компании пък се говори само дотолкова, доколкото става дума за случаи в ежедневието на потребителите, а не заради някаква корпоративна или маркетингова дейност, предприета в сайта.
90% от съобщенията в Twitter се изпращат от потребителите и само 10% от бизнеса.
1% от всички диалози в сайта се състоят между регистрираните и отделните марки. Това означава, че бизнесът предприема предимно еднопосочни разговори – обратното на масовия начин, по който хората използват Twitter.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.