Бизнесът чака ръст на приходите. Ама, догодина!

67% от фирмите в България и 70% от компаниите в световен мащаб вярват, че приходите им ще се увеличат през следващата година. Това сочат данните в последното проучване на специализираната в предлагането на офис решения компания Регус (Regus), провеждано два пъти годишно. Към момента дори, 33% от българските фирми (при 42% в световен мащаб) отчитат увеличаване на приходите през последната година.
Изследването Regus BusinessTracker е проведено в над 75 държави и е обхванало над 15 000 участници, които са отговаряли главно на въпроси за финансовите резултати на техните фирми и очакванията им за растеж.
Добрата новина е, че много голям процент от участниците отчитат по-висок процент на приходите и растеж на печалбите, вместо спад в бизнеса. Към момента дори, 33% от българските фирми (при 42% в световен мащаб) отчитат увеличаване на приходите през последната година.
Въпреки това, опарени от горчивия опит с кризата анкетираните масово отлагат очакванията си за пълно икономическо възстановяване с пет месеца - от юли за декември. Така, в световен план проучването регистрира устойчив икономически растеж, но пълно възстановяване се очаква да бъде отбелязано най-рано през декември 2010 г.
У нас, възстановяването се очаква да достигне пълно темпо не по-рано от първата половина на 2011 г. България отчита колеблив растеж, което е характерно за много други икономики по света, коментира резултатите Марк Диксън, главен изпълнителен директор на Регус.
Данните от мащабното проучване са ценни и с факта, че от тях бизнесът може да извлече някои важни поуки от икономическия спад, добавя Диксън. И маркира най-важните от тях:
- Преструктурирането на работната сила и работното място трябва да се превърне в непрекъснат процес. Именно гъвкавите работни практики, които помогнаха да се устои на рецесията, осигуриха редица предимства както за работодателите, така и за служителите.
- Занапред бизнесът трябва да бъде предпазлив в своя оптимизъм.
- Бизнесът трябва да продължи да се съсредоточава върху стратегиите за управление на разходите, рационализацията и по-голямата оперативна гъвкавост.
- Очертава се тенденция на преминаване от традиционното отдаване под наем на търговски площи към решения, включващи по-гъвкави системи на работа, което вероятно ще играе съществена роля при предстоящото възстановяване.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.