Бин Ладен се тревожел, че "брандът" Ал Кайда се обезценил

Бин Ладен се тревожел, че брандът Ал Кайда се обезценил

Бин Ладен възприемал Ал Кайда като марка, а дейността й – като бизнес. Това става ясно от негово писмо, открито след акцията по унищожаването му в резиденцията му в Пакистан, предаде Асошиейтед прес.

В него лидерът на най-голямата терористична организация разсъждавал, че Ал Кайда се нуждае от ново име, за да възроди наново имиджа си на предводител на свещения джихад. Според него влиянието на организацията отслабвало, защото в името й липсвал обединяващ религиозен момент. „ Ал Кайда страда от маркетингов проблем.”, обобщава в писмото Бин Ладен. Той обмислял дали не е време организацията да се върне към оригиналното си име Ал Кайда ал Джихад, което говорело много повече на мюсюлманите по света, че са в свещена война с Америка.

Като проблем за „бизнеса” Бин Ладен отчитал и факта, че оглавяваната от него организация е убивала и твърде много мюсюлмани.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна