В САЩ забраняват рекламите с високи децибели

Свят
Обновена 15:07ч., 01.10.2010
Сенатът в САЩ одобри закон, който ще остави в историята дразнещо силният звук на телевизионните реклами. Увеличаващият се шум на рекламните клипове, който кара хората да подскачат от диваните си в търсене на дистанционното, ще бъде вкаран в поносими граници, предава USA Today.
Телевизионните канали и кабелните телевизии ще бъдат задължени да въведат стандарти, ограничаващи силата на звука на рекламите, като ще трябва да го изравнят с този на останалото телевизионно съдържание.
Първото оплакване срещу гръмогладните реклами във Федералната комисия по съобщенията е още от 1950 г. През 1984 г. обаче комисията замразила казуса, като излязла с решение, че не може да се намери справедлив начин, по който да се регулира силата на звука.ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.