В САЩ забраняват рекламите с високи децибели
Свят
Обновена 15:07ч., 01.10.2010
Сенатът в САЩ одобри закон, който ще остави в историята дразнещо силният звук на телевизионните реклами. Увеличаващият се шум на рекламните клипове, който кара хората да подскачат от диваните си в търсене на дистанционното, ще бъде вкаран в поносими граници, предава USA Today.
Телевизионните канали и кабелните телевизии ще бъдат задължени да въведат стандарти, ограничаващи силата на звука на рекламите, като ще трябва да го изравнят с този на останалото телевизионно съдържание.
Първото оплакване срещу гръмогладните реклами във Федералната комисия по съобщенията е още от 1950 г. През 1984 г. обаче комисията замразила казуса, като излязла с решение, че не може да се намери справедлив начин, по който да се регулира силата на звука.ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Meta, TikTok и Snap се обявиха против забраната за социални мрежи за младежи в Австралия, но ще се съобразят с нея
Технологии |Barclays ще купи американската компания за лични заеми Best Egg
Финанси |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ЕК предлага Украйна да се включи в европейската система за спътникови съобщения
ЕС |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.