Вместо реклама „Лего” пуска игра в интернет

Вместо реклама „Лего” пуска игра в интернет

Популярната марка детски конструктури „Лего” замисля нестандартна маркетингова компания в интернет, за да рекламира новите си колекционерски играчки.

Компанията планира да активизира потребителите на сайта си като въведе онлайн игра с „търсене на съкровища”, пише BrandRepublic.

Минифигурите ще бъдат скрити в рекламните формати в сайта. Когато потребителите ги намерят и кликнат върху тях, те ще получат собствен виртуален герой, който ще могат да поставят в свой собствен „кабинет с трофеи”.

Намирането на виртуален герой ще бъде възнаградено и с 20 точки, които ще могат да бъдат разменяни в други сайтове срещу книги, карти и технологични пособия.

Рекламната кампания ще бъде таргетирана към основните почитатели на „Лего”, които са на възраст между 6 и 11 години. Освен фирменият сайт на компанията, в нея ще бъдат включени и сайтовете на детските медии Nickelodeon, Cartoon Network и Toonattik.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рекорд: Броят на милиардерите в света се е увеличил с 287 души през 2025 г.
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
30 месеца затвор за лекар, продавал кетамин на звездата от "Приятели“ Матю Пери
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B