Зловещи снимки на сладолед рекламират зъболекарски услуги
Умна азиатска кампания се заигра със страха от сладоледа на хората с чувствителни зъби.
Кампанията рекламира клиника за зъболекарски услуги в град Хо Чи Ман, Виетнам, пише campaignasia.com. Тя ще се реализира в печатните медии чрез няколко зловещи и талантливо направени илюстрации на сладоледи и близалки, драматично илюстрирани със страдалчески физиономии на хора, които ги боли.
Изображенията ще се задържат по страниците на местните вестници и списания до края на лятото.
Идеята е, че хората с чувствителни зъби реагират болезнено на горещо, студено, сладко и солено. „Концепцията на този криейтив е да последва мислите им на болка и страх и графично да драматизира проблема с цел да привлече вниманието и да предложи бързо решение на проблема”, обяснява Раджип Гупта от рекламната агенция-създател Grey Group Vietnam.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.