Зловещи снимки на сладолед рекламират зъболекарски услуги

Умна азиатска кампания се заигра със страха от сладоледа на хората с чувствителни зъби.
Кампанията рекламира клиника за зъболекарски услуги в град Хо Чи Ман, Виетнам, пише campaignasia.com. Тя ще се реализира в печатните медии чрез няколко зловещи и талантливо направени илюстрации на сладоледи и близалки, драматично илюстрирани със страдалчески физиономии на хора, които ги боли.
Изображенията ще се задържат по страниците на местните вестници и списания до края на лятото.
Идеята е, че хората с чувствителни зъби реагират болезнено на горещо, студено, сладко и солено. „Концепцията на този криейтив е да последва мислите им на болка и страх и графично да драматизира проблема с цел да привлече вниманието и да предложи бързо решение на проблема”, обяснява Раджип Гупта от рекламната агенция-създател Grey Group Vietnam.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Медиатори се събират за преговори за прекратяване на войната в Газа
Свят |Френски инвеститор купува една от най-големте енергийни компании в Ирландия
Енергетика |Aston Martin предупреждава за спад в печалбите заради американските мита и търси „активна подкрепа“
Автомобили |Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Общество |Социални мрежи: „Пица индекс“ издава тайните операции на Пентагона
Свят |Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Техники за успех |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
Хороскоп |На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
На днешната дата |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Мощен циклон навлиза в Гърция. У нас се чакат обилни валежи, особено по морето
Свят |Над 300 000 души са засегнати от кризата с боклука в столичните райони "Люлин" и "Красно село"
Политика |Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
България |

Коментари
Няма въведени кометари.