И Хонконг с по-високи приходи от реклама

Рекламните постъпления в Хонконг през първото шестмесечие на 2010 г. са 23% по-високи, отколкото година по-рано. Приходите от рекламния бизнес в китайския район са достигнали 18.4 млрд. долара до месец юни, пише campaignchina.com.
Актуалният доклад на агенция admanGo показва, че рекламният пазар в Китай започва чувствително да забързва темповете си. Най-много реклама в тази точка на света от началото на 2010 г. са закупили местните банки (64% повече, отколкото през 2009 г.) и агенциите за недвижими имоти (75%) повече.
Телевизията продължава да бъде най-търсената от рекламодателите медия. Вниманието към нея през последните месеци беше засилено и в Китай, заради излъчването на Световното първенство по футбол.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.