Китайската икономика плавно забавя растежа си

Растежът на китайската икономика в третото тримесечие на 2010 г. отново е голям, но е по-малък от полугодието преди това, пише BBC. По данни на местните власти, от юли до септември 2010 г. той е 9.6%, като намалява от 10%.
Този септември цените на потребителските стоки в Китай са се повишили най-много за последните 2 г.
Така китайската икономика задържа челното място на една от най-мощните в света, но дава повод за на съмнение в тезата, че тя ще изведе света от кризата.
Правителството в Китай наскоро предприе мерки за намаляване на кредитирането, с цел да се овладее бурния растеж. Забавянето обаче ще намали търсенето на петрол, желязна руда, машини и други стоки за внос от Китай.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.