Победата на Apple над Samsung: Нож с две остриета
Въпреки че спечели над 1 млрд. долара от делото срещу Samsung, Apple може и да си изпати от своята победа. Поне така смята главният инженер Енрике Гуитерез от американската компания Digithrive.
Вчера той публикува пост в своя профил в Google+, в който разказва за разговорите на четири отделни групи хора, които е чул, докато е седял в Starbucks. Заключението, до което достигат всички в края на делото, е едно и също – в основата си Apple и Samsung са едни и същи компании.
„Не са запознати с подробностите, а и не се вълнуват от тях. Това, което знаят е, че Apple твърди, че Samsung е като Apple – пише Гуитерез – След една бърза справка в Google пък става ясно, че цените на Samsung са близо два пъти по-ниски от тези на Apple за един и същи продукт.“
Две от групите, с които Гуитерез се е срещнал, са го разпитвали за неговия лаптоп Samsung QX410 и смартфон Galaxy. Една от двойките се е изненадала от цените, на които се предлагат въпросните продукти и дори е обмисляла да върне своя iPad, след като са разгледали таблетите на Samsung в мрежата: „iPad-ът на Samsung е същият като този на Apple. Колко платих за този на Apple? Скъпи, казах ти, че са кожодери“.
Заключението на Гуитерез е следното - това е „най-добре похарченият милиард на Samsung за рекламна кампания“.
Робърт Скобъл, друг технологичен експерт, също е убеден, че присъдата ще бъде от полза и за Samsung. “Защо ли? Трябваха й само 1 млрд. долара, за да се превърне в най-доходоносната мобилна компания“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.