Business Signature БРОЙ /// Мениджър 11/23
Обичаме да предизвикваме фантазията на нашите клиенти
Екипът на Joy Station никога не казва "не"
Обичаме да предизвикваме фантазията на нашите клиенти
Екипът на Joy Station никога не казва "не"
Изборът на перфектното пространство за специално събитие се оказва една от най-трудните задачи пред всеки организатор. Функционалност, достъпност на локацията и не на последно място – професионално отношение, са определящите критерии за този избор. За търсенето и предлагането разговаряме с Иван Драндийски, мениджър на един от най-модерните събитийни центрове в София – Joy Station.
Г-н Драндийски, защо вашите клиенти избират Joy Station?
На първо място заради изключителната функционалност на залата по отношение на капацитета. Можем да организираме събитие както за 100 души, така и за 2000. За тази цел имаме различни начини на сепариране на пространствата в аудиториума, така че да гарантираме уют и комфорт за гостите. За концерти не превишаваме 1500 души, тъй като при този вид събития е необходимо да има пряка видимост към сцената. За корпоративни събития спокойно приемаме до 2000 души.
Всяка година имаме широк спектър от събития – корпоративни партита, конференции, церемонии, обучения, концерти, театрални постановки, конкурси по танци, изложения, спортни събития, заснемане на видеоклипове, IT събития с излъчване на живо и директни включвания до и от други държави.
Kакви са техническите предимства на залата?
Разполагаме с най-високото ниво озвучителна Meyer Sound система, която е разработена специално за Joy Station. Това гарантира еднакво ниво на чуваемост във всяка една точка на залата и покрива изискванията на звезди от международен мащаб. Сценичното осветление също е съобразено с изискванията на това ниво артисти. Големият ЛЕД екран на сцената позволява излъчването на всякакъв вид мултимедийни изображения. Залата е оборудвана и с видеосистема с 6 камери и големи екрани, гарантиращи пълна видимост на сценичната изява от всяка една точка на салона дори и от зоната за пушене.
Кои са уникалните характеристики на Joy Station?
Едно от големите ни предимства е организацията на служебните пространства и помещения. Имаме паркинг за камиони и автобуси, който захранваме с ток и вода. От него е подсигурен служебен вход, водещ директно в бекстейдж зоната, в която има две напълно оборудвани гримьорни, два служебни офиса, баня с душове и санитарен възел, както и кетъринг зона. Всичко това е отделено от зоната за публиката и осигурява спокойствие за артистите и техните екипи. Разполагаме и с паркинг за гостите с капацитет от 240 места.
Кои са най-запомнящите се за вас събития, организирани в Joy Station?
Списъкът е много дълъг. За нас всяко събитие е запомнящо се. Най-голямо предизвикателство винаги са корпоративните партита, на които имаме задача да осигурим вълнуващо преживяване за изключително разнородна аудитория в една и съща вечер, на едно и също място. Всеки месец при нас са някои от най-големите компании, но това, което ги кара да се върнат отново, е екипът на Joy Station. Във времето успяхме да сформираме наистина сплотен отбор, който обича работата си и не брои часовете, които прекарва в залата. През концертната 2023 г. освен многото изяви на български артисти на нашата сцена имахме повече от 30 чуждестранни групи от всички жанрове. В началото на декември сме домакин на много специален коледен концерт на Васко Василев.
"За мен Joy Station е специално място", казва световноизвестният цигулар Васко Василев, който отново избра залата, този път за своя ексклузивен концерт Christmas Special на 3 декември.
Има ли невъзможни неща в Joy Station?
Обичаме да предизвикваме нашите клиенти да развихрят фантазията си и да измислят интересни идеи, които съвместно да реализираме и винаги успяваме, защото никога не казваме „не“.
|
Ключови думи
събития
зали
програма
разнообразие