Business Signature СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Първите в бизнеса 2024
Устойчиви и здрави
Очакваме значителни промени в начина, по който потребителите избират, купуват и консумират продукти, споделя Любомир Спасов, изпълнителен директор „Данон България и Адриатика“
Устойчиви и здрави
Очакваме значителни промени в начина, по който потребителите избират, купуват и консумират продукти, споделя Любомир Спасов, изпълнителен директор „Данон България и Адриатика“
Как очаквате да се промени начинът, по който потребителите избират, купуват и консумират продукти през следващите 10 години?
Очакваме значителни промени в начина, по който потребителите избират, купуват и консумират продукти. С развитието на технологиите и увеличаването на достъпа до информация потребителите ще стават все по-информирани и взискателни. Те ще търсят все повече продукти, които отговарят на техните индивидуални и дори моментни нужди и предпочитания, като същевременно обръщат много повече внимание на здравословните и устойчиви аспекти. В „Данон България“ ще продължим не само да се адаптираме към тези промени, като предлагаме иновативни и здравословни продукти, но и да налагаме все повече устойчивия и отговорен начин на правене на бизнес.
Как виждате ролята на данните и изкуствения интелект в създаването на по-персонализирано потребителско изживяване?
Данните и изкуственият интелект ще играят ключова роля в създаването на по-персонализирано потребителско изживяване. Чрез анализ на големи обеми данни ние можем да разберем по-добре предпочитанията и нуждите на нашите потребители. Това ще ни позволява да предлагаме персонализирани препоръки и продукти, които отговарят на техните специфични изисквания. Изкуственият интелект също така ще ни помогне да оптимизираме нашите маркетингови стратегии и да подобрим ефективността на нашите кампании.
Как „Данон“ планира да отговори на новите очаквания, включително на нарастващата загриженост по отношение на устойчивостта?
В „Данон“ вярваме, че чрез начина, по който използваме ресурсите, оформяме света, в който искаме да живеем, и този, който ще оставим на идващите поколения. В глобален аспект Danone Impact Journey е нашият план за действие, изграден върху три стълба: здраве, природа и хора, общности. Той включва напредък и доставяне на здраве чрез храна за пациенти и потребители; запазване и възстановяване на природата; развитие на хората и общностите. Като B Corp компания ще продължаваме да държим себе си отговорни за напредъка по прозрачен начин. Ангажирани сме с устойчивото развитие и отговора към новите очаквания на потребителите чрез различни инициативи.
Стремим се да минимизираме нашия екологичен отпечатък чрез използване на устойчиви практики в производството и опаковките на нашите продукти. Една от целите на Danone Impact Journey е да намали емисиите на парникови газове в съответствие с 1,5°C на SBTi. Danone е първата млечна компания, която се присъединява към Глобалния ангажимент за намаляване на метана, като намали емисиите на метан с 30% до 2030 г. Освен това ние активно работим за повишаване на информираността относно здравословното хранене и устойчивия начин на живот.
|
Ключови думи
Данон
потребителско търсене
потребителско преживяване
здравословни продукти
устойчиви практики