Добрият сън като бизнес
„На 30 пазара сме, но не смятаме да спираме, можем да достигнем още дестинации. Матракът се ползва навсякъде по света и затова не си поставяме граници“, казва Елин Тодоров, съсобственик и управител на ТЕД БЕД.
По думите му планирането в този производствен сегмент е трудно, особено що се отнася до външни пазари. „Всеки местен играч много ревностно си пази пазара“ отбелязва той. Попитан все пак как успява, той изрежда: „с изложения, много работа, силен екип“. „Няма да кажа някаква тайна, но най-важен е екипът. Всичко тръгва оттам. Машини може да купи всеки и всякакви. Сгради могат да се построят каквито поискате. Но без екип, нито машините ще работят както очакваме, нито сградите ще се използват напълно по предназначение. Тайната на успеха на ТЕД е неговият екип“, категоричен е Елин Тодоров.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.